سلام به هالو و جوتون!

نمایشگاه Spielwarenmesse در نزدیکی است. بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی تجارت اسباب‌بازی و بازی با ترکیب منحصر به فرد خود، در تاریخ 28 ژانویه در نورنبرگ آغاز خواهد شد. آیا شما آمادگی دارید؟

بازدیدکنندگان این نمایشگاه می‌توانند انتظار نوآوری‌های الهام‌بخش، ساختار پیشرفته سالن‌ها و فرصت‌های شبکه‌سازی را داشته باشند. Spielwarenmesse شامل 2362 غرفه‌دار از 71 کشور و 13 گروه محصول در 18 سالن خواهد بود.

محصولات مدرسه، لوازم‌التحریر و طراحی خلاقانه که مجموعه‌ای کامل از مدارس و لوازم‌التحریر را پوشش می‌دهد، امسال در سالن اختصاصی خود به نمایش گذاشته می‌شود. بازدیدکنندگان می‌توانند این غرفه‌ها را در سالن 2 بیابند. سالن 3C محصولات کودک و نوزاد و همچنین سبک زندگی را شامل می‌شود، در حالی که سالن 7 مدل‌های راه‌آهن و ساختمان‌های مدل را در کنار اسباب‌بازی‌های هنری، آموزشی و اکشن به نمایش می‌گذارد. سالن 7 همچنین خدمات بازرگانی و صنعتی، از جمله سیستم‌های بازاریابی، بسته‌بندی، نقدینگی و تجارت را به خود اختصاص داده است. این سالن به حوزه‌های ورزشی، سرگرمی و فضای باز نیز می‌پردازد و به سالن 7A گسترش می‌یابد. در این بخش، بازدیدکنندگان می‌توانند سواری‌های جدیدی را تجربه کنند که شامل منطقه آزمایشی 500 متر مربعی با خدمات متنوع زمینی، مسیر تست و نیمکت است.

نمایشگرهای ویژه در سالن 3A محصولات الهام‌بخش و گالری جدیدترین اقلام را ارائه می‌دهند که نمایی فشرده‌تر از نوآوری‌ها را نوید می‌دهد. در سالن 3C مجاور، بازدیدکنندگان می‌توانند از Startuparea و Toys Go Green دیدن کنند که بر اسباب‌بازی‌های پایدار تمرکز دارد.

بخش Kidult شامل مجموعه‌ها، تخیل خلاق و بازی‌های تخته‌ای است و در ورودی مرکزی، Eingang Mitte واقع شده و فعالیت‌های زنده را برگزار می‌کند. ToyTrends نیز بخشی از این است که روندهای منتخب توسط هیأتی متشکل از اعضایی از یازده کشور را ارائه می‌دهد. از جمله موضوعات امسال می‌توان به انیمه، مانگا و قهرمانان سالم اشاره کرد که با تمرکز بر اکشن، تعالی و تغذیه سالم ارائه می‌شوند.

کریستین اولریش، سخنگوی هیئت مدیره Spielwarenmesse EG اظهار داشت: «ما به توسعه محتوای Spielwarenmesse ادامه داده‌ایم و با افزودن سالن‌های جدید، ساختارهای تازه‌ای ایجاد کرده‌ایم که به نفع کل صنعت خواهد بود.» Spielwarenmesse به عنوان برگزارکننده این رویداد فعالیت می‌کند.

اولریش اضافه کرد: «به علاوه، از طریق تعدادی رویداد شبکه‌ای – که در فضایی جذاب و آرام برگزار می‌شوند – ارتباط معنادارتری بین شرکت‌کنندگان تشویق می‌شود. بر اساس مطالعه‌ای از Auma، انجمن نمایشگاه‌های تجاری آلمان، حدود 60 درصد از تعاملات تجاری بیشتر به صورت حضوری نسبت به محیط دیجیتال رخ می‌دهد.»

شرکت‌کنندگان می‌توانند در رویدادهای مختلف گرد هم آیند و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، از جمله تالار تجارت اسباب‌بازی و Toypitch در روز اول. Licenselounge و مجموعه رویدادهای مرتبط در لابی NCC West قرار دارند و مرکز اصلی کسب‌وکارهای مجوزدهی خواهند بود. مراسم اعطای جوایز Toyaward در 29 ژانویه در اتحادیه تجارت بازی‌ها برگزار می‌شود و جوایزی در شش دسته مختلف اهدا خواهد شد. طی هفته، Spielwarenmesse رویدادهای متعددی را برگزار می‌کند که به سرگرمی‌ها، بازی‌ها و سایر موضوعات اختصاص دارد و فضاها و فرصت‌هایی را برای علاقه‌مندان به هر سبک فراهم می‌کند.

Spielwarenmesse از 28 ژانویه تا 1 فوریه برگزار می‌شود. اعضای تیم نویسندگان بازی شامل معاون رئیس و ناشر گروه جکی بریر، سردبیر جیمز زان و مدیر اجرایی فروش و بازاریابی، جیمز “جی دی” دیوین نیز حضور خواهند داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانید به سایت Spielwarenmesse.de مراجعه کنید.

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *