ثبت نام در « Google My Business» می تواند به افراد کمک کند هنگام جستجوی آنلاین، آدرس، شماره تلفن و جزئیات کسب وکار شما را پیدا کنند. فهرست های « Google My Business» منبع مناسبی در SERP ها ارائه می کنند و حضور شما در SERP می تواند باعث افزایش آگاهی از برند و فروش شود. موتورهای جستجو این کار را با جمع آوری تمام اطلاعات و محتوای مرتبط با آن موضوع در سراسر اینترنت و جستجوی کلمات و عباراتی که معمولاً هنگام صحبت در مورد آن موضوع استفاده می شوند، انجام می دهند. سپس استانداردی را تعیین می کند که با آن ارزش و ارتباط هر سایت را اندازه گیری می کنند.
به این ترتیب، تعداد کلیک روی لینک وب سایت افزایش پیدا کرده و سطح تعامل و ارتباط با مشتری نیز بهبود می یابد. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به طور کامل درباره محتوای سئو محور و ویژگی های آن صحبت کنیم. اولین و واضح ترین روشی که با استفاده از آن می توان از سئو برای بهبود رتبه بندی وب سایت و نمایش در جایگاه های بالای موتورهای جستجو استفاده کرد، تولید محتوای جذاب و مرتبط در وب سایت است. ساخت ویدیو در مورد محصولات و خدمات یا نگارش مقاله های ارزشمند در وبلاگ در مورد موضوعات تخصصی حوزه کسب و کار در جلب نظر مخاطبان هدف بسیار مفید است. تولید هر نوع محتوایی که به نظر کاربران مفید و آموزنده باشد، در بهبود جایگاه در SERP موثر است.
این نتایج جزئی از نتایج طبیعی به شمار می روند که با استفاده از عناصر تصویری بهبود پیدا کرده اند. نتایج ریچ می توانند شامل تصاویر، امتیازات، اطلاعات رویداد، سوالات متداول و سایر عناصر غیر متنی باشند. «پنل دانش» (Knowledge Panel) به کادرهای بزرگی گفته می شود که اطلاعات کلیدی را در مورد موضوع، برند یا شخصی مشهور در صفحه نتایج فراهم می کنند. این پنل ها برای کامپیوترهای دسکتاپ در بخش کناری و برای تلفن های همراه در بخش بالایی صفحه نتایج به نمایش درمی آیند.
بسته به نوع سایت یا شغلی که اداره می کنید، فیلم ها می توانند راهی عالی برای جذب مخاطب باشند. آموزش استفاده از محصولات خود را در نظر بگیرید یا فرایندی را که مربوط به تجارت شماست را به تصویر بکشید. از فیلم ها میتوانید در هر بخش از مقاله خود با هر عنوان و محتوایی استفاده کنید. درک اینکه SERP چیست و چرا بر تلاش های سئوی شما تأثیر می گذارد بسیار مهم است، بنابراین امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود . همانطور که متوجه شدید برای توسعه کسب و کار و وبسایتتان باید در نتایج اولیه گوگل حضور داشته باشید، در غیر این صورت شانس دیده شدن و جذب مخاطب را از دست خواهید داد.
طبق آماری که سایت Sparktoro منتشر کرده، جستجوهای بدون کلیک بیش از گذشته وجود دارد. اگرچه گوگل در حال حاضر دارای ده ها ویژگی SERP است که در صفحه اول ظاهر می شوند، اما دودسته مهم نتایج تبلیغات گوگل و نتایج ارگانیک هستند. وب سایت های ساختاریافته که در آن محتوا به خوبی سازمان دهی شده، مرتبط و آموزنده است، احتمالاً در آینده نزدیک تنها سایت هایی خواهند بود که در SERPS رتبه بالایی خواهند داشت.
انتشار: اسفند 08، 1400بروزرسانی: 23 آذر 1404 بااین حال این فیلم همچنان جذاب و مملو…
انتشار: مهر 02، 1401بروزرسانی: 23 آذر 1404 کیا پیکانتو به لطف موتور کوچک و وزن…
انتشار: تیر 03، 1403بروزرسانی: 23 آذر 1404 بازار فارکس (Foreign Exchange) یکی از بزرگ ترین…
انتشار: مرداد 30، 1403بروزرسانی: 23 آذر 1404 مهم تر از همه این است که داستانی…
انتشار: تیر 05، 1404بروزرسانی: 23 آذر 1404 سلام دوستان! حتماً برای شما هم پیش اومده…