باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاطمه کربلایی
امروزه فناوری و هوش مصنوعی نقش مهمی در تجارت ایفا میکنند. طبق گفتگوهایی که پیشتر با فعالان این حوزه داشتهایم، استفاده از هوش مصنوعی در ایران عمدتاً در حوزه ارتباط با مشتریان اهمیت ویژهای یافته است.
BSS یکی از روشهای موثر در توسعه تجارت دیجیتال به شمار میآید. این راهکار جامع، با هدف تحول در مدیریت و بهبود کسب و کارهای دیجیتال، حدود هفت سال است که توسط یک شرکت دانشبنیان داخلی ارائه میشود.
میرعلی سیر، مدیرعامل این شرکت دانشبنیان در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: راهکار BSS قادر است تحول قابل توجهی در مدیریت و توسعه کسب و کارهای دیجیتال ایجاد کند، چرا که با تحلیل رفتار و ترجیحات مشتریان، امکان مدیریت بهینه را فراهم میسازد. شرکتها میتوانند نیازها و خواستههای مشتریان را بهتر درک کرده و پاسخ مناسبی ارائه دهند.
میرعلی سیدی افزود: این راهکار موجب میشود شرکتها بتوانند از فرصتهای درآمدزایی بهرهمند شوند؛ با دیجیتالی کردن خدمات، ارائه قابلیتهای نوآورانهای مانند مدیریت اعتبار مشتری، کوتاهکردن چرخه جمعآوری درآمد و کشف تقلب از طریق فناوریهای هوش مصنوعی، روند درآمدزایی بهبود مییابد.
مدیرعامل این شرکت دانشبنیان تصریح کرد که این سیستم پشتیبانی ۱۰۰ درصد ایرانی، شناخت دقیق مشتریان را برای موفقیت کسب و کارها ضروری میداند و به صاحبان کسب و کار کمک میکند تا علایق، سلایق و نیازهای واقعی مشتریان خود را بشناسند.
او همچنین گفت: ایجاد راههای نوین درآمدزایی، بهبود جریان نقدینگی و ارائه تجربه بهتر برای مشتریان در فضای دیجیتال از دیگر مزایای این سامانه پشتیبانی کسب و کار است.
منبع: https://www.yjc.ir/fa/news/8894969/bss-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%8%AA%D8%A7%D9%84
