AD*X چیست و چگونه کار می کند؟

AD*X یا مانیتورینگ تبلیغات که یک ابزار در اختیار شرکت emrc است، یک سیستم جمع آوری اطلاعات از تبلیغات تلویزیونی، محیطی، رادیو، روزنامه و مجله است و به کسب وکارها کمک می کند تا روند تبلیغات برندهای مختلف را از نزدیک دنبال کنید.

مانیتورینگ تبلیغات تلویزیونی در شرکت emrc از سال ۱۳۸۰ با ۶ شبکه شروع و تا سال ۱۴۰۲ به ۹ شبکه افزایش پیدا کرد. با اضافه شدن سیستم پردازش تصویر به مانیتورینگ تبلیغات تلویزیونی، از مهر ماه ۱۴۰۳ به بعد سه شبکه ورزش، مستند و سهند نیز به تدریج به شبکه های مورد پایش اضافه گردید و تعداد آن به ۱۲ شبکه افزایش یافت. از ابتدای سال ۱۴۰۳ نیز چهار شبکه نمایش خانگی (نماوا، فیلم نت، فیلیمو و تماشاخونه) به مارنیتورینگ تبلیغات تلویزیونی اضافه شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره AD*X با شرکت emrc در تماس باشید.

Source link

تیم تحریریه آی آر ار اس اس

Share
Published by
تیم تحریریه آی آر ار اس اس

Recent Posts

جایی که آرامش منتظر شماست

انتشار: آذر 06، 1403بروزرسانی: 25 آذر 1404 تایلند، سرزمین لبخندها، با سواحل زیبا و آب…

40 دقیقه ago

سوابق تعمیراتی سایپا؛ چگونه به آن دسترسی پیدا کنیم؟

انتشار: تیر 25، 1404بروزرسانی: 25 آذر 1404 شما هم فکر می کنید که دنیا بدون…

1 ساعت ago

بهترین منابع کنکور ۱۴۰۳ ریاضی و تجربی درس ریاضی، فیزیک و شیمی

انتشار: آذر 28، 1399بروزرسانی: 25 آذر 1404 همان طور که می دانید کتاب های درسی…

2 ساعت ago

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا؛ چرا انتخاب کنیم؟

در سال‌های اخیر، ارز دیجیتال به یکی از موضوعات محبوب در زمینه سرمایه‌گذاری تبدیل شده…

2 ساعت ago

مرکز بین المللی تجارت کامپیوتر تک مجتمع کامپیوتر تک

انتشار: دی 18، 1399بروزرسانی: 25 آذر 1404 هدست، هدفون، هندزفری و ایرفون تجهیزات خروجی صدا…

3 ساعت ago

سامسونگ گلکسی واچ 7 دقیقاً قبل از کریسمس از تخفیف 48 درصدی برخوردار شد

معاملات ساعت‌های هوشمند تعطیلات اینجاست، و این ورودی بعدی انتخاب خوبی برای خریدارانی است که…

3 ساعت ago