AD*X یا مانیتورینگ تبلیغات که یک ابزار در اختیار شرکت emrc است، یک سیستم جمع آوری اطلاعات از تبلیغات تلویزیونی، محیطی، رادیو، روزنامه و مجله است و به کسب وکارها کمک می کند تا روند تبلیغات برندهای مختلف را از نزدیک دنبال کنید.
مانیتورینگ تبلیغات تلویزیونی در شرکت emrc از سال ۱۳۸۰ با ۶ شبکه شروع و تا سال ۱۴۰۲ به ۹ شبکه افزایش پیدا کرد. با اضافه شدن سیستم پردازش تصویر به مانیتورینگ تبلیغات تلویزیونی، از مهر ماه ۱۴۰۳ به بعد سه شبکه ورزش، مستند و سهند نیز به تدریج به شبکه های مورد پایش اضافه گردید و تعداد آن به ۱۲ شبکه افزایش یافت. از ابتدای سال ۱۴۰۳ نیز چهار شبکه نمایش خانگی (نماوا، فیلم نت، فیلیمو و تماشاخونه) به مارنیتورینگ تبلیغات تلویزیونی اضافه شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره AD*X با شرکت emrc در تماس باشید.
انتشار: آذر 06، 1403بروزرسانی: 25 آذر 1404 تایلند، سرزمین لبخندها، با سواحل زیبا و آب…
انتشار: تیر 25، 1404بروزرسانی: 25 آذر 1404 شما هم فکر می کنید که دنیا بدون…
انتشار: آذر 28، 1399بروزرسانی: 25 آذر 1404 همان طور که می دانید کتاب های درسی…
در سالهای اخیر، ارز دیجیتال به یکی از موضوعات محبوب در زمینه سرمایهگذاری تبدیل شده…
انتشار: دی 18، 1399بروزرسانی: 25 آذر 1404 هدست، هدفون، هندزفری و ایرفون تجهیزات خروجی صدا…
معاملات ساعتهای هوشمند تعطیلات اینجاست، و این ورودی بعدی انتخاب خوبی برای خریدارانی است که…