6 تکنیک برای جذب مشتریان جدید با کمک باشگاه مشتریان



راهنمای مطالعه

تکنیک های مختلفی مانند بازاریابی دهان به دهان، اجرای برنامه‌های بازاریابی ارجاعی، ایجاد حس تعلق به برند در مشتریان، بهره‌گیری از روش‌های ارسال پیامک انبوه، جمع‌آوری شماره مخاطبان هدف و برگزاری مسابقات و کمپین‌های تعاملی، از راهکارهای موثر جذب مشتریان از طریق باشگاه مشتریان هستند. در این مطلب قصد داریم به بررسی ۶ روش کاربردی برای جذب مشتریان جدید از طریق باشگاه مشتریان بپردازیم. اگر شما هم مایل به یادگیری این راهکارها هستید، تا پایان همراه ما باشید.

1. بازاریابی دهان به دهان؛ راهکاری ارزشمند برای جذب مشتریان جدید

یکی از مهم‌ترین روش‌های جذب مشتری از طریق باشگاه مشتریان، استفاده از بازاریابی دهان به دهان است. در این روش، شما به عنوان مدیر کسب‌وکار خدمات باکیفیتی به مشتریان ارائه می‌دهید، طرح‌های تخفیفی اجرا می‌کنید و در روز تولد مشتریان هدیه‌های ویژه‌ای به آن‌ها اهدا می‌کنید.

اقدامات ساده‌ای مانند این موجب می‌شود که مشتریان از کسب‌وکار شما رضایت داشته باشند و آن را به دوستان، آشنایان و خانواده خود معرفی کنند. بازاریابی دهان به دهان یکی از موثرترین روش‌های جذب مشتری است و تنها تعداد محدودی از کسب‌وکارها به جایگاهی می‌رسند که مشتریانشان آن‌ها را به دیگران توصیه کنند.


2. برنامه‌های ارجاعی؛ روشی موثر برای جذب مشتریان جدید در باشگاه مشتریان

از روش‌های کلیدی برای جذب مشتریان جدید در باشگاه مشتریان، راه‌اندازی برنامه‌های ارجاعی است. این برنامه‌ها به این صورت هستند که به مشتریانی که کسب‌وکار و محصولات شما را به دیگران معرفی کرده و مشتریان جدیدی جذب می‌کنند، امتیازات و مزایایی تعلق می‌گیرد.

برای مثال، می‌توانید برای مشتریان خود کد معرفی اختصاص دهید تا آن را به نزدیکانشان بدهند و از آن‌ها بخواهند این کد را هنگام خرید به فروشنده اعلام کنند. همچنین، معرفی ممکن است به صورت نام و شناسه نیز انجام شود. یکی از امتیازات رایج در این برنامه‌ها تخفیف است؛ مثلاً اگر مشتری‌ای فرد جدیدی را به شما معرفی کرد و آن مشتری جدید خریدی انجام داد، به مشتری معرف تخفیفی حدود ۲۰ درصد اهدا کنید.

3. ایجاد حس تعلق به برند در مشتریان؛ روشی تضمین شده برای جذب بیشتر

برای افزایش احتمال جذب مشتریان جدید، باید مشتریان فعلی را به گونه‌ای همراه خود کنید که کسب‌وکار شما را متعلق به خودشان بدانند و حس تعلق نسبت به برندتان داشته باشند. برای ایجاد این حس، راهکارهای مختلفی وجود دارد؛ همچون برقراری ارتباط دوستانه و نزدیک، ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر، شناخت نیازهای مشتری و ارائه خدمات منطبق با آن، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، انجام نظرسنجی، برگزاری برنامه‌هایی مثل قرعه‌کشی و قدردانی از مشتریان.

4. استفاده از روش‌های ارسال پیامک انبوه توسط مجموعه فراز اس ام اس

ارسال پیامک انبوه یکی از روش‌های موثر برای جذب مشتریان جدید به کسب‌وکارتان است. برای نمونه، با ارسال پیامک‌های مکان‌محور، پیامک در محدوده‌های جغرافیایی، محله‌ای، بر اساس شهر و استان، سن و جنسیت، یا بر اساس مشاغل و صنایع، قادر خواهید بود مشتریان جدیدی را به خرید از شما ترغیب کنید.

خوشبختانه در حال حاضر، مجموعه فراز اس ام اس امکان استفاده از این روش‌های ارسال پیامک انبوه را برای مشتریان خود فراهم نموده تا کسب‌وکارها بتوانند پیامک‌های انبوه موثری ارسال کرده و از تلاش‌های خود نتایج مثبت و رضایت‌بخشی دریافت کنند.


5. جمع‌آوری شماره مخاطبان هدف کسب‌وکار

روش دیگر جذب مشتریان جدید در باشگاه مشتریان، درخواست شماره تماس مخاطبان هدف است که وارد فروشگاه شده و قصد خرید دارند، تا در مواقع موجود شدن محصول یا خدمات جدید به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنید. این اقدام ساده به جذب مشتریان جدید کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

کسب‌وکارهای آنلاین نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. این نوع کسب‌وکارها معمولاً با ارائه هدیه‌ای رایگان، مشتریان را ترغیب می‌کنند شماره تماس و ایمیل خود را وارد نمایند. با همین اقدام ساده می‌توانند ارتباط موثر با مشتریان برقرار کرده و آن‌ها را به خرید ترغیب نمایند.

6. برگزاری مسابقات و کمپین‌های تعاملی

برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی‌ها و سایر کمپین‌های تعاملی، از روش‌های انگیزشی موثر برای جذب مشتریان جدید محسوب می‌شوند و اغلب نتایج مطلوبی دارند. اگر هدف شما جذب مشتریان جدید به فروشگاه حضوری است، این رویکرد می‌تواند به شما در رسیدن به مقصود کمک کند.

با یک راهکار ساده، مسیر جذب مشتریان جدید را هموار کنید

اگر پس از مطالعه این مقاله یا شنیدن نظرات اطرافیان تصمیم گرفته‌اید باشگاه مشتریان برای کسب‌وکارتان راه‌اندازی کنید، پیشنهاد ما استفاده از ابزارهای تخصصی و حرفه‌ای باشگاه مشتریان است تا نتایج موفقیت‌آمیزی در جذب مشتریان جدید داشته باشید.

یکی از دستگاه‌های تخصصی برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان کسب‌وکارها، دستگاه ثبت شماره مشتری است. این دستگاه به شما کمک می‌کند شماره مشتریان را به آسانی ثبت و نگهداری کنید. سپس می‌توانید مشتریان را دسته‌بندی کرده و بر اساس گروه آن‌ها ارتباط برقرار کنید و جذب بیشتری داشته باشید. این ابزار در جذب مشتریان جدید نیز بسیار موثر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش خرید این دستگاه، کافی است به صفحهٔ خرید دستگاه ثبت شماره مشتری زرین پوز مراجعه نمایید.

Source link

تیم تحریریه آی آر ار اس اس

Share
Published by
تیم تحریریه آی آر ار اس اس

Recent Posts

گیسوم کتاب

انتشار: اسفند 30، 1403بروزرسانی: 21 آذر 1404 p>شما هم مثل من آدمی هستید که اگر…

2 دقیقه ago

اتریوم سهام یاب؛ ورود به دنیای سرمایه‌گذاری

در عصر حاضر، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری…

4 دقیقه ago

هوای تهران همزمان با بارندگی ناسالم شد + فیلم – ای بی اس نیوز

مهر :وضعیت آلودگی هوای مناطق مختلف پایتخت را همزمان با بارندگی ببینید. بخش سایت‌خوان، صرفا…

4 دقیقه ago

مهمانی بازیگران، پرونده پژمان جمشیدی و اعتراض به تلویزیون

روایت کمال تبریزی از حضورش در اشغال سفارت آمریکا، واکنش اسعدیان به حواشی مهمانی خصوصی…

1 ساعت ago

عکس اسباب بازی دخترانه جدید با قیمت جم نما

انتشار: فروردین 27، 1401بروزرسانی: 20 آذر 1404 بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که راننده…

2 ساعت ago

آغاز تحقیقات در مورد جدیدترین پرونده مبارزه با فساد صدای مفسدین را درآورد

۲۳:۲۷ - ۲۰ آذر ۱۴۰۴ آی آر آر اس اس - مرکز رسانه قوه قضاییه…

2 ساعت ago