فقط کافی است در این سایتها ثبتنام کنید و یک غرفه یا پروفایل برای خود ایجاد نمایید؛ یک فروشگاه آنلاین که امکان ساخت انواع محصولات با قابلیت درج قیمت، تصاویر، توضیحات و امکانات دیگر را فراهم میکند.
بهعنوان مثال، پاوربانکهای با ظرفیت بالا را به افرادی که مشاغل خاصی دارند و مدت زمان زیادی در ماموریت هستند ارسال کنید.
یکی دیگر از روشهای تبلیغ لوازم جانبی موبایل، ثبت موقعیت فروشگاه روی نقشههای آنلاین مانند گوگل، نشان و بلد است. همانطور که در مقاله بهترین روشهای تبلیغ تعمیرات موبایل اشاره کردیم، ثبت موقعیت روی نقشه به جذب مشتریان بالقوه کمک میکند.
برای نمونه، میتوانید با انتخاب بانک شماره موبایل محله خود، مخاطبانی با محدوده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال که شامل آقایان یا خانمها است را هدف قرار داده و پیامک هدفمند ارسال کنید. همچنین اگر لوازم جانبی خاصی برای گوشی دارید که کاربرد آن برای مشاغل ویژه است، پیامک را براساس تقسیمبندی مشاغل ارسال نمایید.
با چاپ بنر یا بیلبورد در مکانهای پررفتوآمد شهر، محصولات ترند فروشگاه خود را معرفی کنید و از مشتریان بخواهید برای خرید مراجعه کنند.
از سوی دیگر، امکاناتی مانند دفترچه تلفن پیامکی و ابزارهای اختصاصی مثل کدخوان و پیامکهای یادآور این امکان را فراهم میکنند تا هم بانک شماره موبایل اختصاصی خود را بسازید و هم با آنها روی ایجاد اتوماسیون عضویت خودکار در دفترچه تلفن پیامکی تمرکز کنید.
پیامک یکی از ارزانترین روشهای تبلیغاتی است که ارتباط مستقیم و بیواسطه با مشتری برقرار میکند. طبق آمار، ۹۸ درصد پیامکها در ۳ تا ۵ دقیقه اول خوانده میشوند. این درصد بالا، حتی برای تبلیغات متنی کوتاه، میتواند نرخ تبدیل بسیار موفقی ایجاد کند.
همین حالا یکی از بستههای پیامکی را تهیه کنید و با شارژ هدیه، تبلیغات خود را آغاز نمایید. پس از ثبتنام، نام کاربری و رمز عبور از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
محصولاتی که در مناسبتهای خاص یا برای گروههای خاص کاربرد دارند را شناسایی کرده و با ارسال پیامک هدفمند به تبلیغ آنها بپردازید.
یک سایت لوازم جانبی موبایل با این ویژگیها توانسته بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کاربرانش را به خرید ترغیب کند.
این روش تبلیغاتی چندان ساده نیست؛ نیاز به استراتژی دقیق تولید محتوا و هزینههایی دارد که در درازمدت نتیجه میدهد. اما تا حصول نتیجه میتوانید با تبلیغات پیامکی، لینک صفحه خود را برای کاربران ارسال کنید تا شما را دنبال کنند.
تبلیغات پیامکی فروشگاه لوازم جانبی گوشی
هدفون بیسیم جدید آمده است! کیفیت صدای ممتاز با قابلیت حذف نویز و گارانتی ۱۲ ماهه فراز. عجله کنید، تعداد محدود است. اطلاعات بیشتر: [لینک سایت یا شبکه اجتماعی]
به خصوص اینکه پیامک برخلاف سایر ابزارها امکان ادغام متنوعتری دارد. میتوانید در متن پیامک، آدرس سایت، شبکههای اجتماعی، موقعیت فروشگاه روی نقشههای آنلاین و موارد دیگر را ذکر کنید. همچنین در تبلیغات سنتی همچون چاپ بنر و بیلبورد نیز میتوان از قابلیتهایی مانند کدخوان استفاده کرده و از مشتری درخواست کرد برای کسب اطلاعات بیشتر عددی مانند ۳ را به شماره پیامکی شما ارسال نماید.
نمونه متن تبلیغات لوازم جانبی موبایل با پیامک
تصور کنید برای کلمات کلیدی مانند «خرید قاب گوشی» و «خرید گلس موبایل» رتبههای اول تا پنجم را کسب کردهاید. با توجه به جستجوی بالای این کلمات، میتوانید انتظار حداقل ۱۰ سفارش روزانه فقط برای این دو محصول را داشته باشید.
کافی است ویدئوهای کوتاهی از معرفی محصولات تهیه کنید و کاربران را با کاربردها و ویژگیهای هر محصول آشنا نمایید. برای افزایش بازدید، از موزیکهای ترند، هشتگهای پرطرفدار و یک قلاب جذاب در تامنیل پست استفاده کنید.
پنل پیامکی استار اس ام اس این قابلیت را دارد که افراد را به طور خودکار در گروهی خاص در دفترچه تلفن به عنوان مشتری بالقوه ذخیره کند. با جمعآوری این بانک شماره موبایل، در آینده میتوانید تبلیغات پیامکی هدفمند انجام دهید.
کاربرد پنل پیامک برای فروشگاه لوازم جانبی گوشی
موثرترین روش تبلیغات با امکان هدفگیری مشتری، تبلیغات پیامکی است. پیامک شامل امکاناتی چون بانک شماره موبایل مشاغل، شماره موبایل بر اساس استان و شهر، و شمارههای تفکیک شده بر اساس کدپستی است که امکان تبلیغات در محدوده جغرافیایی مشخص را فراهم میکند.
این رسانهها بخشی جداناپذیر از زندگی روزمره شدهاند و به طور میانگین هر کاربر روزانه حداقل ۳۰ دقیقه در آنها وقت میگذراند. محتوای تصویری، صوتی و ویدئویی نیز میتواند جذابیت تبلیغات را افزایش دهد.
با استفاده از قابلیت نظرسنجی از طریق پیامک میتوانید نیازهای مشتری را بهتر بشناسید. مثلاً با ابزارهای نظرسنجی مثل پرسلاین یا فرمهای گوگل، نظرسنجی برای شناخت برندهای محبوب ایجاد کنید.
روشهای سنتی نسبت به روشهای آنلاین طرفداران کمتری دارند؛ ولی به因ۀ تمرکز روی مشتریان محلی، ابزاری عالی برای تبلیغ لوازم جانبی گوشی هستند.
با ارسال پیامک به مشتریان وفادار میتوانید آنها را از تخفیفهای فروشگاه آگاه کنید. مثلاً پیامکی به مناسبت نزدیک شدن به تولد مشتریان وفادار ارسال کرده و تخفیف اختصاصی ۳۰ درصدی ارائه دهید که موجب افزایش وفاداری آنها میشود.
در ادامه این مقاله، پس از بررسی مزایا، معایب، نکات و ترفندهای تبلیغ، به مقایسه تبلیغات پیامکی نیز خواهیم پرداخت.
اهمیت تبلیغات برای فروش لوازم جانبی موبایل
اگر ساکن تهران هستید، همین امروز به فروشگاه لوازم جانبی فراز مراجعه کنید و شارژر اورجینال اپل را با تخفیف ۲۰ درصدی بخرید. اطلاعات بیشتر: [آدرس و شماره تماس]
چه سایت داشته باشید و چه از ابزارهای فروش آنلاین استفاده کنید، میتوانید با ارسال پیامک مشتری را از وضعیت سفارش مطلع کنید، مثلاً مرحله سفارش و کد رهگیری پستی را ارسال نمایید.
کاربران این سایتها زیادند که خود فرصتی برای جذب مشتریان بالقوه ایجاد میکند. همچنین ابزارهای مارکتینگ متعددی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی یا اتصال به سایر روشهای تبلیغاتی در دسترس است که میتوانید برای افزایش فروش بهره ببرید.
تبلیغات محیطی و چاپی لوازم جانبی موبایل
برخی پیجهای لوازم جانبی موبایل پستهایی با بازدید میلیونی دارند و فقط از همین طریق روزانه صدها فروش انجام میدهند.
وسعت ابزارهای تبلیغ آنلاین و سنتی ممکن است موجب سردرگمی در انتخاب بهترین روش بازاریابی شود؛ بنابراین هر روش باید با استراتژی مشخص و انتخاب درست مخاطبان هدف همراه باشد.
با ارسال پیامک لینک نقشه فروشگاه، از مشتریان وفادار بخواهید که به شما امتیاز دهند و نظرات خود را ثبت کنند. هرچه میانگین و تعداد امتیازات بالاتر باشد، در برخی موارد حتی نسبت به فروشگاههای نزدیکتر با اولویت بیشتری نمایش خواهید داشت.
ساخت فروشگاه در پلتفرمهای آنلاین
سایت استار اس ام اس به آدرس www.farazsms.com یکی از بهترین سامانههای پیامک تبلیغاتی در ایران است که بیش از ۱۰ سال تجربه دارد و با فروشگاههای اینترنتی، سازمانها و شرکتهای متعددی همکاری میکند.
فروش لوازم جانبی گوشی کسبوکاری پرسود و پرتقاضا است که میتوانید برای تبلیغات آن از سایت نیز بهرهبرداری کنید، به طوری که سازوکار فروش شما بهبود یابد.
پیامک اجازه میدهد مشتریان را براساس محله، سن، جنسیت و علایقشان هدفگذاری کنید و محصول مناسب را معرفی نمایید. این نوع تبلیغات باعث کاهش هزینهها و افزایش نرخ تبدیل شده و موفقیت فروش را تضمین میکند.
بهترین روش تبلیغ لوازم جانبی موبایل
بانک شماره موبایل گسترده کشوری همراه با دستهبندیهای شهری، شغلی، کدپستی و تقسیمبندی مبتنی بر نقشه، امکانات بینظیری برای هدفمندی تبلیغات فراهم آورده است.
اگر سایت داشته باشید، میتوانید آن را به پلتفرمهای تبلیغات کلیکی مثل ترب، یکتانت و سایر رسانهها متصل کرده و فروش چشمگیری تجربه کنید.
همچنین میتوانید از پیامک برای اطلاعرسانی محصولات جدید استفاده کنید. مشتریان دارای گوشی آیفون را در گروهی جداگانه قرار دهید تا با ارائه تبلیغات هدفمند، به معرفی قابهای جدید یا هدفونهای اپل بپردازید.
انجام تبلیغات هدفمند
اگرچه شبکههای اجتماعی و سایت امکان درج اطلاعات دقیق محصول را میدهند، اما جذب مشتری به این صفحات زمانبر و پیچیده است. باید یا هزینههای تبلیغات بالایی پرداخت کنید یا با تولید محتوای منظم و صرف زمان، دنبالکنندهها را افزایش داده و در گوگل جایگاه کسب کنید.
حتی با داشتن بهترین محصولات و فروشگاه در بهترین نقطه شهر، بدون تبلیغ کافی، موفقیت فروش محدود خواهد بود. بازار لوازم جانبی گوشی تنوع رنگها و طرحهای فراوانی دارد که باید با تبلیغات هوشمندانه، مشتریان را جذب کنید.
تخفیف ۳۰ درصدی ویژه خرید انواع گلس و قاب موبایل فقط تا پایان هفته در فروشگاه فراز. اطلاعات بیشتر: [شماره تماس]
ایدههای فروش لوازم جانبی موبایل بسیار متنوع هستند. پنل پیامکی این امکان را میدهد که با ابزارهای گوناگون، محصول را تبلیغ کرده یا از آن برای برندسازی بهره ببرید. برخی کاربردهای پیامک در تبلیغات لوازم جانبی گوشی عبارتاند از:
اطلاع رسانی از محصولات جدید یا تخفیفات
ارسال پیامک برای یادآوری سبد خریدهای نیمهکاره، مشتریان را تشویق به تکمیل فرآیند خرید میکند. کسانی که محصولی را به سبد افزودهاند ولی خرید را نهایی نکردهاند، دوباره ترغیب میشوند.
اطلاع از موجودی محصول
با اتصال پنل پیامکی به سایت میتوانید ثبتنام و ورود مشتری را تسهیل کرده و اطلاعرسانی سفارش و تخفیفهای روزانه را نیز از طریق پیامک انجام دهید که این موضوع باعث افزایش وفاداری، اعتماد و فروش میشود.
ثبت موقعیت فروشگاه روی نقشه
سپس با ارسال لینک نظرسنجی از طریق پیامک و اعلام اینکه شرکت در آن منجر به دریافت کد تخفیف میشود، نیازهای کاربران را برای تامین محصولات پرفروش شناسایی کنید.
بهترین پنل پیامک فروشگاه لوازم جانبی موبایل کدام است؟
تمرکز صرف بر یک ابزار تبلیغاتی، نه تنها نتیجهبخش نیست، بلکه هزینهها را هم افزایش میدهد. تبلیغات موفق باید شناخت کاملی از مشتری داشته باشد و طبق نیاز واقعی او طراحی شود.
پلتفرمهای آنلاین مانند دیوار، دیجیکالا، زرین شاپ، باسلام و غیره که علاوه بر فروش آنلاین، امکان تبلیغات کلیکی را ارائه میدهند، روش دیگری برای تبلیغ فروش لوازم جانبی موبایل هستند.
هزینه طراحی سایت نسبت به سئو سایت لوازم جانبی موبایل کمتر است، اما سئو نیازمند زمان و صرف هزینه برای تولید محتوا و خرید رپورتاژ آگهی است. این روش در بلندمدت بسیار مؤثر خواهد بود.
برای کسب اطلاعات بیشتر، همین حالا با شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ تماس بگیرید. کارشناسان استار اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
جمع بندی نهایی
برخی محصولات محبوب هستند و افرادی که به برندی وفادار ماندهاند، ترجیح میدهند منتظر رسیدن موجودی شوند. با افزودن قابلیت اطلاع از موجودی محصول از طریق پیامک، میتوانید به صورت خودکار مشتریان را در زمان در دسترس قرار گرفتن مجدد محصول مطلع نمایید.
حال که با اهمیت و چالشهای تبلیغات فروشگاه لوازم جانبی موبایل آشنا شدید، در ادامه به معرفی شش روش برتر تبلیغ این محصولات میپردازیم.
تولید محتوا در شبکههای اجتماعی
در این میان، تبلیغات پیامکی به واسطه ابزارهای متنوع برای شناخت نیاز مشتری، هدفگیری دقیق و ادغام با سایر ابزارها، از بهترین گزینهها برای تبلیغات محسوب میشود.