نقشه موضعی سئو نقشه راه برای استراتژی محتوای وب سایت شما است. عملکرد اصلی آن سازماندهی محتوای وب سایت شما در یک سلسله مراتب واضح از موضوعات و موضوعات فرعی است.
این به شما کمک می کند:
در این راهنما یاد می گیرید که چگونه یک نقشه موضعی برای سئو تهیه کنید. بر خلاف بسیاری از فرآیندهای دیگر که به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد ، این فرایند در ارتباط یک موضوع با برند ، پتانسیل تجاری و پتانسیل ترافیک شما است.
این بدان معناست که شما برای ایجاد محتوا برای موضوعاتی که هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد یا این به رشد کسب و کار شما کمک نمی کند ، خطر ایجاد محتوا نخواهید داشت.
می خواهید یک فرایند گام به گام دقیق که می توانید با تیم خود به اشتراک بگذارید؟
الگوی کامل نقشه برداری موضعی و SOP را که می توانید با تیم خود به اشتراک بگذارید ، در زیر بگیرید.
این SEO SEO بحرانی برای مبتدیان مناسب است و آنها را با قدم دقیق با مرحله فرایند طی می کند تا بتوانید در زمان آموزش صرفه جویی کنید.
پس از تهیه نسخه ای از الگوی نقشه برداری موضعی سئو، این سؤالات را از خود بخواهید تا موضوع اصلی خود را مشخص کنید.
سپس موضوع خود را در الگوی صفحه گسترده اضافه کنید:
این مرحله در مورد جستجوی ایده های مربوط به پشتیبانی و زیر موضوعی برای پوشش جنبه های مختلف موضوع اصلی شماست. این اساس نقشه موضعی شماست:
شما می توانید از تعدادی از منابع داده برای کمک به جمع آوری ایده ها برای موضوعات خود استفاده کنید بدون اینکه شکاف های غیر عمدی را ترک کنید. اینها شامل:
همانطور که ایده ها را جمع می کنید ، هر یک را در برگه موضوعات لیست لیست کنید. اضافه کردن حامی مباحث موجود در سلولهای آبی تا بالا. سپس ، زیر آن ، حداکثر 20 اضافه کنید زیر موضوعات مربوط به هر یک:
این مرحله همان چیزی است که باعث می شود فرآیند نقشه برداری موضعی ما متفاوت باشد.
بزرگترین اشتباهی که اکثر مردم هنگام ساختن نقشه موضعی مرتکب می شوند ، جمع آوری لیست گسترده ای از ایده ها بدون تأیید چقدر مفید برای یک تجارت است.
برای این روند ، انتخابی باشید. چیزی و هر آنچه را پیدا کردید اضافه نکنید.
به عنوان مثال ، یک وب سایت SEO یا مدل تجاری وجود ندارد که در آن منطقی باشد که همه این نوع صفحات را منتشر کنید:
حتی اگر همه آنها در مورد موضوع سئو باشند ، اهداف متفاوت هستند و متناسب با مدل های مختلف تجاری هستند.
حتی یک سایت معتبر در فضای سئو ، مانند Ahrefs ، نمی تواند همه اینها را هدف قرار دهد – این فقط معنی ندارد.
بنابراین ، برای هر موضوعی که اضافه می کنید ، اهمیت برند آن را در نظر بگیرید …
… و همچنین پتانسیل تجاری آن:
tl ؛ dr انتخابی باشید.
علاوه بر ارتباط برند و پتانسیل شغلی ، هر موضوع نیز باید دارای پتانسیل ترافیکی مناسب سئو باشد. اگر این کار را نکند ، شما خطر ایجاد محتوا را ندارید که هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد.
می توانید هر یک از ایده های موضوع خود را در کلمات کلیدی Ahrefs Explorer بررسی کنید. یا آنها را یک به یک جستجو کنید (برای دقت بیشتر در استراتژی خود):
یا برای یک فرآیند کارآمدتر (ایده آل برای تیم های آژانس) آنها را به صورت عمده بررسی کنید:
با استفاده از ویژگی های Clusters by Parent ، می توانید هر لیست مگا از کلمات کلیدی را به صورت خودکار به زیر موضوعات زیر گروه بندی کنید:
در هر سناریو ، باید لیست کلمات کلیدی خود را به برگه کلسترهای کلمه کلیدی صفحه گسترده اضافه کنید:
همچنین باید معیارهای کلمه کلیدی را از Ahrefs صادر کرده و آنها را در برگه لیست کلمات کلیدی کپی کنید. این داده ها نحوه محاسبه حجم کل و پتانسیل ترافیک است.
برای نهایی کردن لیست خود از پشتیبانی و زیر موضوعاتی که در برنامه محتوای خود هدف قرار خواهید داد ، به این نگاه کنید:
برای معیارهای هر موضوع ، زبانه های مروری و برنامه محتوا را بررسی کنید. حداقل در دو مورد از معیارهای فوق ، هر چیزی که دارای نمره پایین باشد را حذف یا جایگزین کنید.
در اینجا یک مثال آورده شده است:
اگرچه موضوع حامی لامپ ها از حجم جستجوی بالا و پتانسیل ترافیک برخوردار است ، اما به برند ربطی ندارد و پتانسیل تجاری ندارد.
قبل از به اشتراک گذاشتن نقشه موضعی خود با مشتری یا رئیس خود ، باید چنین موضوعاتی را حذف یا جایگزین کنید.
اگر یک وب سایت موجود دارید ، این یک عمل خوب برای ترسیم هر یک از صفحات فعلی خود در نقشه موضوع است. این به شما کمک می کند تا ببینید چه موضوعاتی را که قبلاً پوشش نداده اید ، به شما امکان می دهد تا مطالب جدید را راحت تر برنامه ریزی کنید.
URL ها را به ستون URL نقشه برداری اضافه کرده و نوع صفحه را روی “موجود” تنظیم کنید:
برای صفحات جدید ، شکافهای پیشنهادی خود را از صفحات بالقوه والدین و کودک اضافه کرده و ستون صفحه را روی “جدید” تنظیم کنید:
بسیاری از کارهای مرتبط با محتوا از این طرح خارج خواهید شد ، از جمله:
شما می توانید از معیارهای زیر استفاده کنید تا در اولویت بندی موضوعات و قطعات محتوا برای کار در ابتدا استفاده کنید:
در ابزار مدیریت پروژه خود ، ابتدا هر چیزی را با گروه اولویت 5 برنامه ریزی کنید ، سپس گروهی از 4 و غیره.
نقشه های موضعی SEO یک کار مهم استراتژیک SEO برای کمک به شما در استفاده بیشتر از محتوای شما و دوستانه موتورهای جستجو است. این فرایند نسبتاً روشمند و آسان است ، حتی اگر مبتدی باشید.
اگر مباحث خود را به درستی تنظیم کرده اید ، فرم های موجود در صفحه گسترده به شما کمک می کند تا داده های سطح موضوع را به رئیس یا مشتری خود ارائه دهید. همچنین می توانید برای هر رقیب معیارهای عملکرد سطح موضوع را برای کمک به ایجاد یک پرونده تجاری و دریافت دریافت کنید خرید سئو از تصمیم گیرندگان غیر SEO.
SEO یا بازاریابی خود را که دوست دارید به اشتراک بگذارید؟ ما در حال ساخت یک کتابخانه SOP هستیم – با من ارتباط برقرار کنید LinkedIn است و موارد مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید!
انتشار: مرداد 29، 1403بروزرسانی: 19 آذر 1404 ژنیکوماستی به عنوان یک مشکل پزشکی شایع بین…
انتشار: آذر 19، 1404بروزرسانی: 19 آذر 1404 دوست داری همیشه انرژی داشته باشی؟ یا احساس…
حدیث متحدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه سفر وزیر تعاون، کار…
انتشار: شهریور 31، 1401بروزرسانی: 19 آذر 1404 تبصره- قیمت خودرو برای محاسبه حقوق عوارض گمرکی…
انتشار: خرداد 01، 1404بروزرسانی: 19 آذر 1404 سلام دوستان! آیا شما هم به فکر نصب…
انتشار: مهر 27، 1403بروزرسانی: 19 آذر 1404 فارکس یا بازار ارزهای خارجی یکی از بزرگ…