انتشار: خرداد 11، 1403
بروزرسانی:
27 تیر 1404
وارد کردن کد شهر محل کسب و کارتون توی بخش شماره تلفن خیلی مهمه و غفلت از این موضوع باعث میشه یکی از موارد موثر توی سئو محلی رو از دست بدید. وظیفه اصلی سئو محلی پیدا کردن کلمات کلیدی محلی و بهینه سازی کسب وکار در موتورهای جستجوگره. با استفاده از سئو محلی تعداد کمی از مشتریان بالقوه رو از دست می دید و این به معنی اینه که توی سئو محلی نرخ تبدیل به مشتری بالاس.
- شما می توانید برای بهینه سازی بیشتر محتوای صفحات از لینک های داخلی نیز کمک بگیرید و با کلمات کلیدی به صفحات مرتبط لینک بدهید.
- نسبت به همتایان قیمت کمتری دارد ( 99 دلار در هر سال با سطحی حرفه ای از خدمات به ازای 179 دلار در هر سال).
- حتی برعکس، هزینه وقت و سرمایه برای کسب رتبه در بین سایت های جهانی نوعی اتلاف انرژی به حساب خواهد آمد.
- خوشبختانه در این شرایط سئو محلی به کمک شما می آید؛ چرا که در سئو محلی مشاغل کوچکتر و نزدیک تر به محل جستجو نسبت به سایت های دیگر ارجحیت دارند.
- این اطمینان می دهد که تلاش های شما حداکثر تأثیر را برای تجارت شما خواهند داشت.
یکی از مزایای اولیه سئوی محلی این است که به مشاغل محلی اجازه می دهد تا با شرکت های بزرگ تر و در سطح کشوری و حتی بین المللی برای جذب مشتریان اطراف خود رقابت کنند. کسب وکارهای کوچک با تمرکز بر سئو محلی، می توانند مشتریان بیشتری را به مکان کسب وکار خود جذب کنند. در زمینه سئوی محلی، UTMها قطعه های کوتاهی از کد هستند که باهدف ردیابی اطلاعاتی خاص در مورد کلیک های دریافتی از منابع مختلف به URLها اضافه می شوند. هنگامی که شخصی روی لینکی حاوی یک UTM کلیک می کند، اطلاعات کدگذاری شده به پلتفرم تجزیه وتحلیل شما منتقل می شود و به شما کمک می کند تا بفهمید ترافیک وب سایتتان از کجا سرچشمه می گیرد. توجه کنید که صفحه های ناحیه خدماتی (Service area) ابزاری قدرتمند برای افزایش دید سئوی محلی و تولید سرنخ، به ویژه در یک منطقه خدماتی بزرگ هستند. در زمینه سئوی محلی، ناحیه خدماتی، صفحه هایی اختصاصی در سایت شما هستند که روی مکان هایی خاص در منطقه خدمات گسترده تر شما تمرکز دارند.
برای موفقیت در سئو محلی یک محتوای عالی ایجاد کرده و آن را برای گوگل قابل شناسایی کنید
هدف این است که مشتریان اگر در جستجوی پیشنهادات در این منطقه هستند ، وب سایت شما را در صفحه اول Google مشاهده کنند. جستجوی صوتی در سال های آینده به سرعت رشد خواهد کرد و این حقیقتی است که در حال حاضر می توانید نمونه ی آن را در پادکست هایی که کسب و کارهای مختلف منتشر می کنند، ببینید. با استفاده از لیست رقبا، می توانید گوگل را برای دسته بندی مشاغل و نظرات مشتری ها برای لوکال سئو بررسی کنید.
مزایای سئو محلی
یکی از روش های سئو محلی این است که محل مورد نظر خود را در این بخش ها ذکر کنید. صفحاتی که دارای یک عنوان با ذکر کلمات کلیدی به اضافه موقعیت جغرافیایی هستند.، در نتایج جستجوی محلی رتبه بهتری کسب می کنند. به طور مثال اگر شما ساکن تهران هستید، صفحاتی که بر روی کلمه کلیدی ” طراحی سایت در تهران ” هدف گذاری شده اند، در رتبه های بالاتری نمایش داده خواهند شد.
یکی دیگر از روش هایی که گوگل متوجه می شود محل بیزینس شما کجاست، از طریق گوگل مپ می باشد. پیشنهاد ویکی دمی به شما این است که اگر وبسایتی را بالا آوردید، حتما آدرس محل کسب و کار و وبسایتتان را در قسمت کسب و کار های گوگل مپ ثبت کنید. پس از ثبت سایت در map گوگل از طریق آدرس وبسایتی که در آن ثبت می کنید متوجه محل کسب و کارتان می شود.
