در اینجا یک داستان هشدار دهنده در مورد چگونگی گاهی اوقات یک دوربین جلوی کامیون هر دو طرف یک داستان را نشان نمی دهد. و اگر به ،وان یک آدم بد آنلاین مورد توجیه قرار می گیرید ، ممکن است داشتن یک دوربین در کامیون خود مفید باشد.

ویدئویی از تماس نزدیک اخیر در Hwy. 11 بین Nipigon و Orient Bay در شمال انتاریو ویروسی شد وقتی که از برخورد سر بین کامیون های حمل و نقل به سختی اجتناب شد.

تصویر کامیون ها در بزرگراه
صفحه نمایش ویدئویی که ویروسی شد و نشان داد که تقریباً در Hwy از دست رفته است. 11 در شمال انتاریو. (ع،: توسط گروه شرکت های SSP تهیه شده است)

فیلم Dashcam از یک کامیون نشان می دهد که یک کامیون دیگر در حال عبور از یک وسیله نقلیه تجاری از روی خطوط دو رنگ زرد جامد بر روی منحنی در جاده تک لاین با سرعت بزرگراه است. راننده کامیون از جایی که این فیلم ضبط شده است ، به سرعت ترمزهایی را که به کامیون عبوری اجازه می دهد از طریق آن فشار بیاورد و از برخورد سر جلوگیری می کند ، استفاده کرد.

سوء استفاده آنلاین

کامیونی که به ترافیک پیش می رود ، متعلق به گروه شرکت های SSP بود. واکنش آنلاین سریع و وحشیانه بود.

کلماتی مانند “رانندگی بی پروا” ، “پاکیه” ، “باید تبعید شوند” ، “مجوز او را از بین ببرید” ، “بچه های قهوه ای که نمی توانند ،یسی صحبت کنند” ، “جیتز” و سایر سوء استفاده ها در بخش های اظهار نظر در رسانه های اجتماعی جاری شدند.

این زم، است که SSP تصمیم به انتشار فیلم داشکام از کامیون خود ، سام واشیست ، مدیرعامل این گروه گفت trucknews.comبشر

یک کامیون به بزرگراه می رود
(ع،: صفحه نمایش ویدئویی که توسط گروه شرکتهای SSP تهیه شده است)

ویدیوی SSP نشان می دهد که وسیله نقلیه خود در حال نزدیک شدن به منحنی در جاده با سرعت بزرگراه ، هنگامی که یک راننده به آرامی کامیون خود را از بالای شانه مانور می دهد ، ظاهراً بدون اینکه بررسی کند آیا ترافیک نزدیک می شود.

یک کامیون که از کامیون دیگری در بزرگراه عبور می کند
(ع،: گرفتن صفحه نمایش از ویدیوی تهیه شده توسط گروه شرکت های SSP)

راننده SSP برای جلوگیری از تصادف در پشت تری،ی که وارد جاده شده است ، به سمت خط ورود حرکت می کند. می تو،د کامیون در حال کاهش در حال کاهش باشد و به وسیله نقلیه SSP اجازه می دهد به خط من، برگردد و از برخورد سر جلوگیری کند.

تصویری از یک حادثه نزدیک در یک بزرگراه
(ع،: صفحه نمایش از فیلم ارائه شده توسط گروه SSP شرکت)

واشیست گفت که حتی اگر راننده وی – که در حال حمل اتومبیل بود – ترمزها را اعمال می کرد ، آنها قبل از اصابت کامیون یا کشیدن به درون خندق در کنار بزرگراه متوقف نمی شدند. وی همچنین خاطرنشان کرد: کامیون که به سمت جاده کشیده شده در یک پارکینگ نیست بلکه درست قبل از منحنی روی شانه است. واشیست گفت که آنها با شرکتی که کامیون آن به سمت بزرگراه کشیده نشده است تماس نگرفته اند.

آموزش رانندگی در زمستان

قبل از هر زمستان ، SSP یک دوره رانندگی زمست، را برای همه رانندگان خود برگزار می کند ، مهم نیست که چقدر آنها باتجربه باشند. کامیون های شرکت مجهز به Telematics هستند که نمرات رانندگی را که رانندگان می توانند به آن دسترسی پیدا کنند ، ارائه می دهند و این به بهبود تکنیک های رانندگی آنها کمک می کند. وسایل نقلیه همچنین دارای دوربین های رو به جلو و درونی هستند.

SSP در یک پست LinkedIn گفت: “از طریق آموزش دقیق ، رانندگان ما یاد می گیرند که آرام بمانند ، تصمیمات سریع بگیرند و سناریوهای فشار قوی را با دقت مدیریت کنند.” “این سطح از آماده سازی تضمین می کند که آنها حتی می توانند حتی تکان دهنده ترین و غیرقابل کنترل ترین شرایط را با خیال راحت حرکت دهند و ایمنی را در هر زمان قرار می دهند.”

منبع: https://www.trucknews.com/transportation/the-tales-of-two-dashcams-and-a-near-miss-head-on-collision/1003193389/

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *