شرح متن ارائه شده توسط معماران. فروشگاه Harajuku 025s اولین سالن نمایشگاه رسمی در ژاپن برای نقطه کره کره است. به عنوان اولین معرفی برند در خارج از کشور ، این طراحی با هدف بیان فلسفه برند “زمان” و “داستان” از طریق مفهوم “حافظه” است.
این نمایشگاه در دو طبقه پخش شده است و در مورد مفهوم انبار عناصر گرانبها طراحی شده است. این انبار که باعث صرفه جویی در حافظه می شود ، نه تنها به عنوان فضای ذخیره سازی برای بو استفاده می شود بلکه به عنوان یک رایحه کاربردی نیز کار می کند و به یک ساختار نمادین در فضا تبدیل می شود.
بازدید کنندگان با این ساختار تعامل دارند ، بو را انتخاب می کنند و نمونه هایی را می گیرند که با آنها طنین انداز است و تجربه ای در رابطه با خاطرات ایجاد می کند. این فضا بازدید کنندگان را به غلبه بر نمونه های عطرهای ساده ترغیب می کند و یک تجربه چند سانسور را فراهم می کند که حواس مختلف را تحریک می کند.
مجله خبری کشاورزی/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت سازمان…
۱۹:۰۴ - ۲۳ آذر ۱۴۰۴ آی آر آر اس اس - جلسه بررسی موضوع ناترازی…
انتشار: تیر 26، 1403بروزرسانی: 23 آذر 1404 درد پشت کتف چپ یکی از مشکلات شایع…
وزیر ارتباطات در یکصد و سیوسومین جلسه شورای راهبری شبکه ملی اطلاعات که با حضور…
Vivo عرضه جهانی X300 و X300 Pro را به پایان رسانده است، اما این شرکت…
سخنگوی بانک مرکزی تصمیمات ششگانه این بانک برای مدیریت بازار ارز و ثبات بخشی به…