انتشار: شهریور 26، 1401
بروزرسانی:
20 تیر 1404
در نتیجه، تیم شما می تواند تجربه شخصی مشتری از ارتباط با شما را بهبود دهد. توانایی ذخیره، ردیابی و اعتبارسنجی داده های مشتری در یک سیستم خودکار به تیم های فروش و بازاریابی اجازه می دهد تا استراتژی های تعامل با مشتری را بهینه کنند و روابط بهتری ایجاد نمایند. Crm چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر تا به حال از این نرم افزار استفاده نکرده باشید حتما این سوال برایتان پیش خواهد آمد. به همین دلیل در این قسمت می خواهیم به این موضوع بپردازیم که کاربردهای نرم افزار سی ار ام چیست؟ با آشنایی با کارایی و مزایای این نرم افزار کاربردی متوجه می شوید که خرید CRM برای پیشرفت کسب و کارتان بسیار مقرون به صرفه می باشد. هر کاربر، به دسترسی آسان و مستقیم به داده های مشتری، در زمان واقعی مورد نظر خود نیاز دارد.
- برای اینکه فرآیند گزارش دهی آسان تر و سریع تر شود این نرم افزار می تواند کاملا کاربردی باشد.
- تحقیقات نشان داده سی ار ام می تواند به مشتریان کمک کند تا نرخ تبدیل سرنخ را تا ۳۰۰ و میزان حفظ مشتری را تا ۲۷ درصد بهبود ببخشند.
- CRM تحلیلی بر خلاف CRM همکاری محور و CRM عملیاتی مشتریان را به صورت مستقیم درگیر کار نمی کنند.
- شاید بسیاری از افراد تصور کنند هدف از crm افزایش تعداد مشتریان و به دنبال آن افزایش میزان فروش و سود حاصل از کسب وکار است.
شما_به عنوان یک فروشنده_ با افرادی که به محصول شما نیاز دارند ارتباط برقرار می کنید. با این حال، زمانی که شرکت شما گسترده تر می شود، ارتباطات تجاری و حجم اطلاعات مشتریان هر روز بیشتر و پیچیده تر می شود. پس باید برای مدیریت ارتباط با مشتریان خود از یک سیستم جامع و بدون خطا استفاده کنید. ساده سازی فرآیند فروش زمانی است که بتوانید سرنخ های مناسب را به قیف فروش خود جذب کنید و سپس بتوانید آنها را سریع تر و آسان تر به خریدار تبدیل کنید. این یکی از کاربردهای نرم افزار CRM است و اکثر نرم افزارهای CRM به شما در دستیابی به این هدف کمک می کنند.
CRM چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟
تا به حال برای تان پیش آمده که از یک سایتی خرید کرده باشید و چند ماه بعد موقع تاریخ تولد یا سالگرد ازدواج شما یک پیام تبریک از همان سایت دریافت کرده باشید؟ این کار به وسیلۀ نرم افزار «CRM» انجام می شود. در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد این نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری صحبت کنیم. بعد از پاسخ به سوال نرم افزار crm چیست حال میخواهیم فرآیند crm را مورد بررسی قرار دهیم. این فرآیند ارائه خدمت به مشتریان را همانند دیگر فرآیندهای سازمان «بازاریابی، خدمات پس از فروش و… » انجام و مدیریت می کند. نرخ های نگهداری و ریزش، تعیین کننده های بسیار مهمی برای موفقیت یک شرکت هستند.
همکاری متقابل تیم ها
ابزار CRM این اطلاعات را سازماندهی می کند تا به طور کلی یک رکورد کامل از افراد و شرکت ها را به شما ارائه دهد تا بتوانید در طول زمان رابطه خود را بهتر درک کنید. در دنیای امروز، نحوه برخورد با مشتریان و بهبود کسب و کار با جذب مشتری، اهمیت بسیار زیادی دارد. با استفاده از این سیستم، شرکت ها می توانند بهبود روابط با مشتریان، افزایش فروش، بهبود خدمات پس از فروش، بهبود ارتباطات داخلی و بهبود برند خود را ایجاد کنند. در نتیجه شرکت مهندسی کسرا برای راحت تر شدن این روند، نصب نرم افزار مدیریت مشتریان CRM را پیشنهاد می دهد. نرم افزار crm چیست ؟ crm مخفف کلمه ی Customer relationship management می باشد و در اصل به معنای ارتباط با مشتری برای جذب و افزایش فروش و ثبت در نرم افزار فروش است.
نرم افزار سی آر ام به شما کمک می کند تا راحت تر درک کنید که مشتریانتان چه نیازها و خواسته هایی دارند و چگونه می توان به بهترین شکل با آنان ارتباط برقرار کرد. به این ترتیب می توانید خدمات بهتری به مشتریان ارائه کنید و در مسیر رشد و موفقیت کسب وکار، سرعت بیشتری بگیرید. در نتیجه، می توان گفت که CRM به شرکت ها در بهبود مدیریت رابطه با مشتریان و بهبود تجربه آن ها کمک می کند.
