انتشار: خرداد 31، 1402
بروزرسانی:
10 آذر 1404
قطعا در این مسیر دریافت مشاوره و راهنمایی از متخصصان سئو مسیر موفقیت شما را کوتاه تر می کند. سئو محلی (LSEO) یک استراتژی قدرتمند در بازاریابی دیجیتال است که صاحبین سایت ها در آن مشتریان محلی را هدف گذاری می کنند. اگر در نتایج محلی جستجو نمایش داده نشوید، شانس بزرگی را برای دیده شدن و کسب ترافیک از دست خواهید داد.
- اگر میخواهید کلمه کلیدی مورد نظر شما در رتبه بندی گوگل جایگاه خوبی کسب کند باید به google نشان دهید که سایت شما نتیجه مرتبط با Keyword مورد نظر است.
- یک وب سایت خوب طراحی شده به عنوان مرکزی برای محتوای شما عمل می کند، اطلاعات دقیق تری درباره خدماتتان ارائه می دهد و کنترل کاملی بر نحوه نمایش برندتان در فضای آنلاین می دهد.
- الگوریتم کبوتر گوگل برای بهبود تجربه کاربری در جستجوی محلی به وجود آمده است.
- این شامل فهرست کردن کسب و کار در دایرکتوری های مرتبط با صنعت و مکان آن، اطمینان از ثبات NAP، و نظارت و به روز رسانی استنادها به طور منظم است.
- اگر تابحال جستجوی لوکال انجام داده باشید، قطعاً ستاره های بالای هر کسب و کاری که گوگل به شما نشان می دهد را دیده اید.
و در حالی که نوشتن در مورد موضوعات عمومی مخاطب زیادی را به خود جذب می کند، برای بهبود لوکال سئو باید در مورد اخبار محلی یا فعالیت کسب وکارتان در محدوده جغرافیایی مورد نظر بنویسید تا مخاطبان محلی را جذب کنید. در سئوی محلی، فناوری ردیابی تماس به شما امکان تجزیه وتحلیل دقیق تماس های تلفنی از منابع بازاریابی مختلف، از جمله وب سایت، فهرست Google My Business، تبلیغات آنلاین و کانال های دیگر را می دهد. امکانات این فناوری چیزی فراتر از ثبت تعداد تماس ها است و شامل مواردی مانند منبع تماس، مدت زمان، موقعیت تماس گیرنده، کیفیت و… می شود. شبکه های اجتماعی و Google my business را به عنوان دو کانال اصلی سئو محلی به خاطر بسپارید. در حال حاضر موتور جستجوی گوگل به محتواهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی اهمیت بیشتری می دهد.
تقویت سئوی محلی با محتوایی که با جامعه هدف هم سو است
تنها راهی که آن ها می توانند مشتریان جدید به دست آورند، ارتقا مشاغل خود در مناطق نزدیک و محلی است. یک استراتژی واضح و موثر سئو در سایت به کاربرپسندتر و جذاب تر کردن وب سایت شما کمک می کند. این امکان را به موتورهای جستجو می دهد تا محتوای شما را بهتر درک کنند و شانس شما را برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو افزایش می دهد.
سئو محلی استراتژی مقرون به صرفه برای کسب وکار های کوچک
در تعریفی ساده تر سئوی محلی اطلاع رسانی در مورد هویت، خدمات یا محصولات و البته مکان دقیق شما به موتورهای جستجو است. این فرآیند شامل بهینه سازی تمام جنبه های آنلاین شماست تا اطمینان حاصل شود که موتورهای جستجو به راحتی می توانند کسب وکار شما را با جستجوهای محلی ارتباط دهند. سئو لوکال یا محلی (Local SEO) به مجموعه ای از روش و تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو گفته می شود که هدف آن افزایش دید و رتبه بندی کسب و کار در نتایج جستجوهای محلی است. با استفاده از سئو محلی بیرینس ها می توانند اطلاعات خود را در دایرکتوری های محلی ثبت کنند و با استفاده از کلمات کلیدی محلی در نتایج جستجوی محلی بهتر دیده شوند.
۷- برای سایت خود یک نسخه سازگار با موبایل طراحی کنید.
نوع کسب و کار خود را برای صفحه اصلی و صفحات درباره تماس با خود انتخاب کنید. آنچه در اینجا انتخاب می کنید به Google کمک می کند تا هنگام رتبه بندی شما در کلمات کلیدی جستجو شده محلی، وب سایت شما را به درستی دسته بندی کند. علاوه براین، صفحه تماس با ما باید حاوی یک فرم تماس یا آدرس ایمیل باشد تا مشتریان بتوانند با شما در تماس باشند. نکته مهم برای صفحه “تماس با ما” این است که سوالات متداول (FAQ) را اضافه کنید که شامل کلمات کلیدی محلی برای هدف قرار دادن کادر “مردم نیز می پرسند” در نتایج جستجو است.
