جدیدترین تکنیک های فروش مستقیم حرفه ای موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس


انتشار: خرداد 25، 1402
بروزرسانی:
22 آذر 1404

ممکن است فکر کنید صحبت درباره ی افتضاح بودن آب وهوا فرقی به حالتان نداشته باشد، اما این طور نیست؛ هر حرف منفی می تواند بر فروشتان تأثیر منفی بگذارد. اگر روزتان را خوب شروع نکرده اید، یادتان باشد که مطالعات علمی نشان می دهند که شروع روز با یک جمله ی مثبت، حسابی به نفعتان خواهد بود. تحقیقات نشان می دهد که پیشخدمت هایی که به مشتریان هتل «صبح به خیر» می گویند و در مورد اینکه هوا چقدر عالی است حرف می زنند، 27% بیشتر انعام دریافت می کنند (منبع).

  • فروشنده های حرفه ای همان افرادی هستند که بدون در نظر گرفتن این که آیا شما از آنها خرید می کنید یا نه، شما را به نوشیدن چای دعوت می کنند.
  • تا زمانی که انگیزه و تلاش خالصانه برای کمک به مشتریان در انتخاب کالای مدنظرشان داشته باشید، بدانید که هر لحظه دارید به سرمایه عظیم اجتماعی نزدیک تر می شوید.
  • دقت کنید که اهدافتان واقع گرایانه باشد و تصویری خیالی از فروش و توانایی های خود نداشته باشید و واقع بین باشید.
  • همه تلاش های بازاریابی در بستری با عنوان محیط بازاریابی انجام می شود.
  • دقت کنید که مثال شما بیش از اندازه پیچیده یا غیر واقعی به نظر نرسد.

رمز و رموز فروش تلفنی در درس 10 از تکنیکهای فروش توضیح داده می شود. 25 تکنیک فروش تلفنی به صورت موردی بیان شده که با بکارگیری آنها می توانید جذب مشتری و افزایش فروش را تجربه کنید. اکثر فروشندگان در فروش B2B اذعان دارند که این همپوشانی 70 درصد یا بیشتر است. در محیط های رقابتی، بسیاری از شرکت ها می توانند کار را با قابلیت ها و قیمت های مشابه انجام دهند. اگر خریداران شما اختلافی بین شما و سایر گزینه ها احساس نکند، احتمال بیشتری دارد که بر اساس قیمت، محصولات یا خدمات مختلف را مقایسه کنند.

چگونه در فروش حرفه ای شویم؟

هدف از بازاریابی، علاقه مند سازی مردم به محصولات و خدماتی است که ارائه می دهید. این هدف با مطالعه ی بازار، آنالیز و درک علایق مشتری برآورده می شود. زیرا مشتری اعتماد خود را از دست می دهد و حس می کند که بدون شناخت از کیفیت کالا و خدمات خود در حال بازاریابی و فروش هستید.

کارشناس سئو

بسیاری از شرکت ها بر ایجاد روابط با مشتریان خود به جای تلاش برای فروش محصولی ( بازاریابی معاملاتی ) تمرکز می کنند. بازاریابی رابطه ای یکی از روش های بازاریابی است که در آن مشتریانی که برند شما را بیشتر دوست دارند پول بیشتری برای خرید برند شما خواهند پرداخت. شایان ذکر است که مشتریانی که از تمامی کانال های خرید خود استفاده می کنند ( فروشگاه، وب، موبایل و غیره ) تا شش برابر بیشتر از مشتریان متوسط خرید می کنند.

در اینجا برخی از نقاط درد مشترک مشتریان وجود دارد که باید آنها را شناسایی و به آنها رسیدگی کنید. بر اساس این تحقیقات، شما باید ویژگی های مشتریان احتمالی خود را مشخص کنید و از آنها برای ساختن پرسونای خیالی مشتری ایده آل استفاده کنید. سرنخ هایی که برای فروش با آنها تماس می گیرید احتمالا ماهیت مشابهی دارند. بنابراین، می توانید آمادگی بیشتری برای مقابله با آنها داشته باشید.

Source link

تیم تحریریه آی آر ار اس اس

Share
Published by
تیم تحریریه آی آر ار اس اس

Recent Posts

انس با قرآن و نقش زنان کلید کاهش آسیب‌های اجتماعی است

۱۹:۴۲ - ۲۲ آذر ۱۴۰۴ آی آر آر اس اس - اصغر جهانگیر، معاون اجتماعی…

14 دقیقه ago

انتقاد رئیس اتاق بازرگانی‌ گیلان از موانع صادرات کیوی

رشت- مجله خبری کشاورزی- رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با گلایه از…

16 دقیقه ago

نهاده‌های بندر امام خمینی ترخیص شد/چشم‌انداز کاهش قیمت مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات

وزیر جهاد کشاورزی با سفر به استان خوزستان و بازدید میدانی از سیلوها و بنادر…

26 دقیقه ago

معرفی و دانلود کتاب فوق العاده باشید: پنج ویژگی که افراد خارق العاده را متمایز می کند

معرفی کتاب فوق العاده باشید: پنج ویژگی که افراد خارق العاده را متمایز می کندکتاب…

30 دقیقه ago

درخواست معاون صنایع دستی از طراحان لباس

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از طراحان جوان خواست تا…

39 دقیقه ago

تسریع روند تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام / موجودی ۳.۵ میلیون‌ تنی نهاده‌های دامی

مجله خبری کشاورزی/خوزستان وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بهبود چشمگیر روند تخلیه و حمل…

52 دقیقه ago