کتاب «هرگز سازش نکنید» نوشتهٔ کریس واس نوزدهمین کتاب بازاریابی و فروش است که می خواهیم به شما معرفی کنیم. کریس واس هم مثل لیگ تامپسون سعی می کند مهم ترین و حیاتی ترین اصل فروش، یعنی مذاکره را به شما یاد بدهد. «مدل اسپین در فروش» یکی دیگر از 20 کتاب بازاریابی و فروش جذابی است که تصمیم گرفتیم در این مطلب به شما مخاطبان معرفی کنیم.
از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می رساند. «بازاریابی موبایلی» تقریباً مانند «بازاریابی ایمیلی» است، با این تفاوت که شانس بیشتری برای دیده شدن دارید؛ زیرا مردم در طول روز برای کارهای مختلف گوشی یا تبلت خود را به دست می گیرند و پیام هایی که آمده است را می بینند. تا جایی که سرنخ ها باید جمع آوری، دسته بندی و نگهداری شود، بخشی است که بیشتر به امور بازاریابی مربوط می شود و در این مرحله بخش فروش کارکردی ندارد. اما از جایی که مشتری را باید دنبال کنید تا به نتیجه برسانید مربوط به بخش فروش است. توضیح اینکه در CRM چه اتفاقی می افتد شاید کمی موضوع را باز کند و مرز بین بازاریابی و فروش در این بخش مشخص گردد.
بازایابی B2B زمانی اتفاق می افتد که یک کسب و کار، کالا و یا خدمت خود را برای کسب و کار دیگری به بازار عرضه کند. در بازاریابی زیر خط -برخلاف بازریابی بالای خط- از رسانه های اجتماعی استفاده نشده و شخصی تر است. به عنوان مثال هات جار یک شرکت آنالیز کننده ی وب سایت ها و نرم افزارهاست که 3 پکیج خدماتی با قیمت های مختلف ارائه می کند.
لازم به ذکر است که این تاکتیک بازاریابی هم به صورت آنلاین و هم آفلاین انجام می شود. یعنی این وب سایت با تکیه بر داده های کلان که نشان دهنده ی رفتار کاربران است، قیمت تقریباً 73 میلیون محصول را تنظیم می کند. از جمله مزیت های این روش، صادقانه بودن آن است و بنا به درآمد حاصل، بودجه ی لازم برای انجام فرایند بازاریابی تعیین می شود. این بازاریابی، روش است که بر مشتریان موجود و حاضر (و نه مشتریان جدید) تأکید دارد.
در واقع یک شرکت با تجزیه و تحلیل زوایای کارآمد و ناکارآمد یک کمپین می تواند درصد گمانه ها را برای پروژه های بعدی کاهش و میزان قطعیت را افزایش دهد و در اصطلاح “حلقه را ببندد”. بازاریابی از طریق کانال یک تاکتیک بازاریابی است که به فرایند رسیدن محصولات و خدمات به دست مصرف کنندگان به صورت هرچه کارآمدتر کمک می کند. در این روش یک شرکت تجاری، تبلیغات خود را از طریق یک شرکت مرکز تماس متخصص را انجام می دهد. به این ترتیب که شرکت به مرکز تماس اجازه می دهد که با برقراری تماس تلفنی با افراد کالا و خدمات شان را معرفی و به بازار عرضه کنند. در واقع مصرف کنندگان افرادی هستند که در تمام طول روز و شب با تبلیغات و پیشنهادات مختلف از طرف بازار مواجه می شوند. به همین خاطر شرکت پوشاک Next، آگهی را منتشر کرده است که به واسطه ی آن با افراد به صورت خاص، با دقت و فکر شده ارتباط برقرار می کند.
انتشار: فروردین 26، 1404بروزرسانی: 24 آذر 1404 شاید تا به حال به این فکر کرده…
انتشار: خرداد 11، 1403بروزرسانی: 24 آذر 1404 فارکس یا بازار تبادل ارزهای خارجی، یکی از…
شرکت «اوپنایآی» روز پنجشنبه از عرضه مدل هوش مصنوعی «GPT 5.2» خبر داد و خاطرنشان…
انتشار: اردیبهشت 01، 1404بروزرسانی: 24 آذر 1404 در دنیای پرشتاب امروز، تصادفهای جادهای یا خرابیهای…
تهران- مجله خبری اقتصاد ارتباطات- با ابلاغ مجوز در مهر ماه 1404، نهادهای تصمیم گیر…
در انتشار بازی نقش آفرینی فضایی استارفیلد، تنها چیزی که در مورد آن صحبت شد،…