با الهام از جاه طلبی های جنسیس برای ورود به مسابقات GT3 با ابرخودروی جدید موتور وسط Magma GT، هفته گذشته از خوانندگان خود خواستم به من بگویند که فکر می کنند چه خودرویی باید نسخه بعدی خودروی مسابقه ای GT را دریافت کند. GT3 در حال حاضر تنوع زیادی از نظر طراحی پیشرانه، برند و سبک بدنه دارد، اما من فکر می کنم همیشه می تواند تنوع بیشتری داشته باشد. من گفتم باید یک مینی ون رنو اسپیس F1 در مسابقات GT وجود داشته باشد و کارناوال کیا را مثال بزنم. یک بوگاتی توربیلون نیز عالی خواهد بود، اگرچه قطعاً بسیار قدرتمند است.
خوشحالم که پاسخ های جالب زیادی گرفتید. دیدن این که خوانندگان جالوپنیک حتی در تنبل ترین هفته تعطیلات هنوز هم تخیل زیادی دارند. ما در اینجا پیشنهادهایی برای هاچ بک های ارزان، سوپراسپرت های وحشی، کراس اوورهای معمولی و موارد دیگر داریم، و برخی از شما حتی نظر خود را در مورد نوع پیشرانه مسابقه فانتزی GT3 شما بیان کرده اید. در اینجا موارد مورد علاقه شخصی من وجود دارد:
چرخ دستی های سریع
Volvo Racewagon، V90 را در رنگهای آبی و سفید کلاسیک بازگردانید
Volvo V60 Polestar و BMW M5 Touring. بیایید حرکت چرخ دستی را از چرخ به چرخ دیگر ببینیم.
RS6 را فراموش نکنید. پورشه می تواند گرند توریسمو را نیز بازگرداند. بیا بریم مسابقه ارابه سواری!
ارسال شده توسط: Jared of London، Potbeligo، Penguinsvto
من از کل سری مسابقات کارتی بسیار ناامید هستم.
پرفروش ترین
نه به طور خاص GT3، اما هر سازنده باید با خودروی پرفروش خود حداقل در یک سری مسابقه دهد. در بیشتر موارد، این کراس اوور کوچک یا متوسط خواهد بود.
تبدیل این خودروها به یک خودروی مسابقه ای معمولاً نشان می دهد که آنها فقط هاچ بک هایی هستند (طراحی سوبارو XV Vermont Sportscar را ببینید) که بسیار جالب است.
ارسالی: جهاد جو
یک سری از ده ماشین پرفروش جالب خواهد بود.
بنتلی کانتیننتال GT
بنتلی کانتیننتال GT. بازگشت به سنت.
ارسال شده توسط: Luc Desaulnier (Minardi)
بنتلی نسل فعلی GT را در GT3 مسابقه داده است، اما من دوست دارم با این جدیدترین فیس لیفت به سری بازگردد.
مزدا MX-5 میاتا
چیزی، میاتا همیشه جواب می دهد، بلا میاتا.
تنها چیزی که میاتا را عقب نگه می دارد، قدرت است. به او 4 تا 5 برابر سلامتی، نیروی رو به پایین و لکهها بدهید و او تبدیل به یک هیولا میشود.
اومدم اینجا میاتا بگم. آنها به راحتی می توانستند یک ماشین شلبی کبرا/دیتونا GT3 بسازند. یک تویوتا V8 بگیرید، آن را در جلو بیندازید. یا اگر میخواهند آن را در خانه نگه دارند و آن شش را که خیلی روی آن زحمت کشیدهاند نشان دهند، یک جفت توربو به آن بکوبند و دور بیندازند. لاستیک های چاق بزرگ و بال سوپربرد، عزیزم، سوپ را داری.
ارسال شده توسط: TheFriar, Haricot_Rouge
شرط می بندم که می توانند یک V8 را برای یک Lexus LC در آنجا قرار دهند.
نیسان آلتیما
برای حداکثر لذت، بیایید با یک نیسان آلتیما برویم که توسط شخصی رانندگی میکند که انگار دیر سر کار آمده است. همه موفق باشید
ارسال شده توسط: Funky Dynamite
نیسان قبلاً با آلتیما در سری سوپراسپرت های استرالیایی V8 مسابقه می داد و عالی بود.
مزدا CX-5
مزدا CX-5. یا CX-90 برای صافی بیشتر. اوه، یا، خط 6 را از CX-90 وارد CX-5 کنید و آن را فشار دهید. توربو دوقلو عظیم. برای قدرت بیشتر از فناوری هیبریدی استفاده کنید. جهنم بله
ارسال شده توسط: نوربوس
من از قرار دادن inline-6 در CX-5 پشتیبانی می کنم.
استون مارتین والهالا
گرن توریسمو گروه 3 و کلاس Super GT GT300 بسیاری از پاسخ های من را “واقعی” کردند (جگوار F Type، Beetle، Alfa 4C، A90 Supra، BRZ، Impreza) و کلاس GT2 حداقل یک خودروی مسابقه ای MC20 را ارائه کرد. من استون مارتین والهالا را انتخاب می کنم، زیرا دیدن مسابقه ای با والکری دیوانه کننده است.
ارسال شده توسط: فاکس نقره ای
والهالا به عنوان یک ماشین مسابقه عالی به نظر می رسد. اما بله، من فکر می کنم ماشین های مسابقه ای فانتزی در گرن توریسمو باحال هستند.
کیا سول
کیا سول. قدرت هیبریدی با یک توربو دوقلو V6 کابین وسط و یک موتور الکتریکی غول پیکر در هر محور. فورد/یاماها شوگون را تصور کنید، تنها بوکسوری که قدرت بسیار بیشتری دارد.
ارسال شده توسط: JohnnyWasASchoolBoy
جهنم بله
هوندا سیویک
من می گویم هوندا با سیویک عالی خواهد بود
چند توربو اضافی را روی یک V8 تعویض شده و رو به عقب قرار دهید، آیرودینامیک دیوانه کننده ای را به آن اضافه کنید و هوندا سیویک GT3 بوم کنید.
ارسال شده توسط: Mustangmania
آن را موتور وسط بسازید و سپس نسخه جاده ای را بفروشید کدام.
شورولت سابربان
در تئوری، هر چیزی می تواند یک GT3 باشد. هیچ چیزی در قوانین وجود ندارد که بگوید باید یک خودروی اسپرت/GT باشد. من می گویم هر چه بعید تر بهتر. در حومه شهر چطور؟
ارسال شده توسط: گراهام کینگ
Suburban به عنوان یک ماشین مسابقه ای GT3 عالی به نظر می رسد، اما Escalade حتی بهتر است.
پورشه 911
می دانم که با توجه به طراحی عجیب و غریب پیشرانه، انتخاب بدی به نظر می رسد، اما با مهندسی هوشمندانه شرط می بندم که پورشه پتانسیل موفقیت با برنامه 911 GT3 را دارد.
ارسال شده توسط: آلفونزی مفیستو
من فکر می کنم شما در حال یک چیزی اینجا هستید.
منبع: https://www.jalopnik.com/2041701/cars-that-should-be-turned-gt3-racers-reader-answers/
