انتشار: تیر ۲۳، ۱۴۰۱
بهروزرسانی:
۲۳ خرداد ۱۴۰۴
فردی که برای خرید یا اجاره ملک به آژانس املاک مراجعه میکند، توسط مشاور خریدار راهنمایی شده و ملک موردنظر خود را پیدا میکند. اگر خودتان در حال خرید یا فروش خانه هستید، تمامی وظایف بنگاههای املاک که پیشتر ذکر شد بر عهده شما خواهد بود. در صورتی که قصد فروش خانه خود را دارید، مسئول فهرست کردن ملک، بازاریابی، تهیه مدارک لازم، مذاکره بر سر قیمت و تعامل با طرف مقابل خواهید بود.
- باید بدانید در جلسات فروش چه کارهایی انجام دهید و چه مواردی را باید رعایت نکنید.
- بین افرادی که اهداف بزرگتری دارند و خواهان پیشرفت سریعتر هستند، تحصیلات تکمیلی در این حوزه طرفداران زیادی دارد.
- آشنایی با کاربرد سکوت در معامله و توانایی استفاده به موقع از آن، نوعی مهارت کلیدی محسوب میشود.
- روزبه تهرانی، مشاور املاک تهران: به نظر من دوره بسیار خوب و مفیدی بود. به دوستان و همکاران پیشنهاد میکنم که در این دوره شرکت کنند؛ آکادمی شما بینظیر است.
- قبل از بررسی روشهای مختلف بازاریابی املاک و مراحل اجرای فنون آن، بهتر است ابتدا تعریف سادهای از بازاریابی املاک داشته باشید.
هر روز قیمت مسکن افزایش مییابد و جذب مشتری و نهایی کردن معاملات دشوارتر میشود. این واقعیت وجود دارد و مشاورین املاک میتوانند با متقاعد کردن طرفین قرارداد، نرخ منطقی را پیشنهاد دهند. شما به عنوان یکی از طرفین باید پیش از امضای هر سند در سال ۱۴۰۲، درباره چگونگی محاسبه حق کمیسیون مشاوران و نرخهای اتحادیه در شهر یا استان خود تحقیق کنید. به این ترتیب میتوانید نرخ منصفانهای برای کمیسیون ۱۴۰۲ ارائه داده و از پرداخت مبالغ غیرمعمول جلوگیری کنید. همچنین قبل از امضای هر سند، آن را به دقت مطالعه یا در صورت امکان با وکیل مشورت نمایید تا احتمال سوءاستفاده کاهش یابد.
ضمانت بازگشت وجه برای دورههای حضوری کوتاهمدت
بازاریابی تجربهگرا مشتری بالقوه را با محیط درگیر میکند و فرصتی فراهم میسازد تا شرایط واقعی را از نزدیک لمس کند. یکی از روشهای سنتی این نوع بازاریابی — که هنوز کاربرد دارد — حضور حضوری با مشتری در محل ملک و نمایش ویژگیها و امکانات آن است. برای مثال، به جای صرفاً نشان دادن ساختمان، میتوانید با مشتری در خیابانهای اطراف قدم زده و امکاناتی مانند پارک، فروشگاهها و … را معرفی نمایید. شاید باور نکنید، اما امروزه بیش از ۹۷٪ خریداران مسکن قبل از مراجعه به مشاور، در اینترنت جستجو میکنند (منبع). این بدان معناست که نداشتن سایت فعال اینترنتی، فرصتهای زیادی را از شما سلب میکند.
چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؛ راهنمای ثبت آگهی رایگان در گوگل
ما در تلاشیم دورههای فشرده و کاربردی برگزار کنیم تا شما در کوتاهترین زمان ممکن، آموزشهای لازم را دریافت کنید. زمان و مکان برگزاری دوره مشاور املاک در شهر همدان توسط همکاران ما به اطلاع شما خواهد رسید. همچنین برای اصفهانیهای عزیز، شرکت در دوره مشاوره املاک به صورت حضوری و آنلاین فراهم است. مشاوران گرامی، شما در شغلی پرچالش فعالیت میکنید لذا لازم است همواره دانش خود را بهروزرسانی کنید تا بتوانید حضوری قوی داشته باشید. دانستن اصول مشاوره و بازاریابی املاک برای تمامی فعالان این حوزه اهمیت ویژهای دارد. برای افزایش بازده کاری، شرکت در دوره مشاوره املاک ضروری است.
دوره آموزشی ”فنون مذاکره در املاک” – ۳ قسمت
یکی از دلایل موفقیت مشاورین بزرگ املاک، شناسایی تغییرات کوچک و بزرگ در بازار مسکن است که به آنها مزیت رقابتی میبخشد. یک مشاور موفق باید شبکه گستردهای از افراد فعال در حوزه مسکن را بشناسد و علاوه بر آن، فهرستی از خریداران و فروشندگان بالقوه داشته باشد. پیش از پرداختن به ویژگیهای مشاور املاک موفق، توصیه میکنیم مقاله «مشاور املاک» را مطالعه کنید که به طور کامل و از مقدمات تا پیشرفته به تبدیل شدن به یک مشاور حرفهای میپردازد.
