
بر اساس عکسهای موجود در آگهی، امروز Nice Price یا No Dice LeBaron تقریباً جدید به نظر میرسد، در کنارههای خود از چوب مصنوعی استفاده میکند و دارای یک پلاک دیجیتال جالب دهه 80 است. موتور توربو و سقف کانورتیبل بیشتر مورد پسند قرار می گیرد، اما آیا قیمت آن ما را ناامید خواهد کرد؟
تابستان گذشته اتفاق عجیبی در گردنه من رخ داد. به نظر میرسد که در خنکای نسبی شب، عنکبوتهای باغی عظیم که در طول شب تارهای ترسناکی را میچرخانند، مراتع سبزتری پیدا کردهاند. امسال یکی ندیدم به دلیل نبودش مشخص بود، همانطور که در تابستانهای گذشته، صبحهای آخر هفته هنگام دویدن به یکی از آن شبکهها روبهرو میرفتم. امسال؟ زیاد نیست.
آلفارومئو اسپایدر 1997 که دیروز وارد بازار شد نیز چیزی بود که هر روز نمیتوان آن را دید. یک مدل وارداتی ویژه که هرگز به طور رسمی در اینجا فروخته نشد، این پیراهن زیبا با قیمت 15000 دلار عرضه شد. متأسفانه برای فروشنده، این به اندازه یک برخورد بداهه با عنکبوت محبوب شد، زیرا همه شما او را با ضرر 60 درصدی “بدون تاس” به بیرون فرستادید.
ویژه ک
قبل از اینکه به کرایسلر لبارون 1985 تمیز و چشمگیر امروزی بپردازیم، باید پیشینه کمی در مورد آن نام، LeBaron بحث کنیم، زیرا به نظر می رسد تخفیف آستین پاورز یا میان وعده پای است. در واقع، این نام به دهه 1920 برمی گردد، زمانی که ریموند دیتریش و توماس هیبارد LeBaron Carrossiers Incorporated را به عنوان یک خانه طراحی تاسیس کردند. بعداً نام آن را به LeBaron Inc تغییر داد و این شرکت شروع به ساخت بدنه های سفارشی روی شاسی از سازندگان رده بالا مانند رولز رویس و پاکارد برای خریداران ثروتمند کرد.
شرکت تولیدی بریگز، مستقر در دیترویت، میشیگان، این شرکت را در سال 1926 خریداری کرد و آن را به عنوان یک شرکت تابعه اتوبوسسازی اداره کرد. در سال 1953، کرایسلر بریگز را خریداری کرد و به آن شرکت حقوق نام LeBaron را داد. برای مدل سال 1955، کرایسلر خط جدیدی از مدل های لوکس را با نام تجاری امپریال معرفی کرد که به عنوان رقیب مستقیم کادیلاک و لینکلن در نظر گرفته شده بود. مدل برتر در خط امپریال از نام LeBaron استفاده می کرد. کرایسلر به استفاده از پلاک LeBaron برای چهار دهه آینده ادامه خواهد داد، حتی فراتر از پلاک امپراتوری.
شهر و روستا
ممکن است کسی این LeBaron را به عنوان یک رقیب کادیلاک در نظر نگیرد، اما به خاطر داشته باشید که Cimarron در یک بازه زمانی وجود داشته است، بنابراین طولانی نیست. این البته در زمان بحران K-Car کرایسلر بود، زمانی که 80 درصد از همه چیزهایی که این شرکت تولید می کرد بر اساس پلت فرم FWD بود.
این مکان رسماً LeBaron Town and Country به دلیل پوشش چوبی مصنوعی آن است. این یک مدل فقط سه ساله بود که قصد داشت به خودروهای کانورتیبل چوبی محبوب کرایسلر در دهه 1940 بازگردد. این بخشی از رونمایی کرایسلر از خودرو برای جدا کردن بیشتر آن از برادران K-Car فروتن خود، Plymouth Reliant و Dodge Aries است که به شرکت اجازه می دهد تا از این مدل پول بیشتری به دست آورد. علاوه بر چوب، صندلیهای اسپورت LeBaron دارای چرم، استریو لوکس با جوی استیک برای تعادل و کنترل فیدر، تهویه مطبوع، و پانل ابزار دیجیتال است که دارای ضبط صدا برای مواردی مانند هشدار باز بودن در است.
طبق آگهی، این دسته ابزار تعویض شده است و در حالی که کیلومتر شمار در حال حاضر 5629 مایل را نشان می دهد، مجموع واقعی خودرو در محدوده 54000 مایل است.
نه اینکه با نگاه کردن به ماشین متوجه این موضوع شوید. بر اساس تصاویر، این لبارون تقریباً جدید به نظر می رسد. رنگ مشکی و دانه های چوب هیچ نشانه ای از محو شدن ندارند و کروم روی آلیاژهای کارخانه تراشی ندارد. به علاوه، چه کسی دیوارهای سفید را دوست ندارد؟ هوبا، هوبا!
تقریباً کامل است
در کابین کاملاً خوب است، اگرچه توهم توقف زمان توسط یک اهرم از دست رفته در اکولایزر گرافیکی استریو و برخی زواید نامناسب در اطراف پنل دیجیتالی که جایگزین میشود، شکسته میشود. به طور کلی، چیزی نمی توانید در مورد لباس زیر خود تغییر دهید. به نظر می رسد تودوزی در وضعیت خوبی قرار دارد، به جز برخی از محو شدن در مرکز فرمان. از بیرون، پنتاستار که شیار کلید صندوق عقب را می پوشاند، به نظر نمی رسد که بخواهد در جای خود بماند، اما باز هم، این یک مشکل جزئی است.
این لبارون کالاهای زیر کاپوت را نیز دارد. قدرت از موتور 2.2 لیتری SOHC چهار خطی توربوشارژ کرایسلر تامین می شود که در این مدل سال برای 146 اسب بخار قدرت و 168 پوند فوت گشتاور خوب بود. این به یک گیربکس اتوماتیک سه سرعته Torqueflite متصل می شود که چرخ های جلو را به حرکت در می آورد. انتهای عقب توسط یک محور پرتو روی سیم پیچ ها نصب شده است و کار زیادی برای انجام دادن ندارد.
فروشندهای که ماشین را میفروشد، در مورد وضعیت مکانیکی ماشین اطلاعات زیادی به ما نمیدهد، اما اگر در همان فضای ظاهری خودرو باشد، باید A-OK باشد. به هر حال، علاوه بر پلیس دیجیتال چیز زیادی وجود ندارد که بتواند با این پلیسها که قبلاً جایگزین شدهاند، مشکل ایجاد کند.
چقدر هزینه دارد؟
این ماشین پدر واقعی ماشین است، به این معنی که همه آن را حفر نمی کنند، اما کسانی که این کار را انجام می دهند احتمالاً آن را بسیار دوست خواهند داشت. این چیز خوبی است، زیرا فروشنده فروشنده در این مورد قاطی نمی کند و قیمت گزاف 23980 دلار را برای انتقال دارایی خالص خود تعیین می کند.
لازم به ذکر است که علیرغم سابقه طولانی نام LeBaron، این خودروها هرگز به عنوان اقلام کلکسیونر در نظر گرفته نشده اند. این بدان معنی است که تعداد کمتری از آنها هنوز در اطراف هستند و تعداد کمتری از آنها به اندازه این وضعیت در وضعیت خوبی خواهند بود. آیا این می تواند ارزش 23980 دلار را داشته باشد؟
چی میگی؟ آیا این یک معامله “خوب” لبارون است؟ یا صرف نظر از اینکه این خودرو چقدر کپسول زمانی عالی است، این قیمت غیرعادی است؟
شما تصمیم بگیرید!
Henderson، NV، Craigslist، یا اگر آگهی ناپدید شد به اینجا بروید.
H/T به دان آر برای ارتباط!
در مورد NPOND به من کمک کنید. با من در [email protected] تماس بگیرید و یک نکته قیمت ثابت ارسال کنید. به یاد داشته باشید که دسته آویزان خود را همراه داشته باشید.
منبع: https://www.jalopnik.com/1997614/1985-chrysler-lebaron-23980-dollars-craigslist-nice-price/

