من به دنبال یک فرصت خوب برای فروش محصولاتم بودم. اینکه بتوانم در یک زمان من، برای آن ها تخفیف بگذارم و به مشتری ها اطلاع دهم که این محصولات پرفروش، تخفیف خورده اند. چند سال پیش با بلک فرایدی آشنا شدم و فهمیدم ،ب وکارهای مختلف در این روز تخفیف های زیادی را برای مشتری های خود در نظر می گیرند. برای همین شانس خودم را امتحان کردم و برای افزایش فروش در بلک فرایدی، تخفیفات ویژه ای گذاشتم. شاید باورتان نشود که چندین برابر زمان های قبل فروش داشتم. می خواهید بد،د چطور؟ بیایید تا بیشتر برایتان توضیح دهم.
به جمعۀ بعد از روز شکرگزاری در ایالات متحدۀ آمریکا، جمعۀ سیاه گفته می شود.
علت اصلی نام گذاری اولیۀ این روز، به دلیل بحران مالی در آمریکا بود. اما بعدها فلسفۀ آن تغییر کرد و ،ب وکارها در این روز، به مشتری های خود تخفیف های ویژه می دهند. این کار منجر به افزایش فروش در بلک فرایدی می شود و حتی ممکن است بسیاری از افرادی که شما را نمی شناختند، از طریق این تخفیف ها، با شما آشنا شوند. حالا که با این روز آشنا شدید، بهتر هست برای تبلیغات خود در این رویداد سریع تر اقدام کنید. بیایید راهکارهای افزایش فروش در بلک فرایدی را با هم بررسی کنیم.
برای این منظور پیشنهاد می کنم ویدئوی زیر را از کانال آپارات ملی پیامک تماشا کنید.
بلک فرایدی به روزی گفته می شود که در آن ،ب وکارهای مختلف کالا و خدمات خود را با تخفیف به مشتریان خود ارائه می کنند. در نتیجه این روز هم فروش آن ها بیشتر می شود و هم ارتباطات جدیدتری با مشتریان برقرار می شود. برای اطلاع رس، جمعۀ سیاه باید از ابزارهای مختلفی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت، بازاریابی پیامکی و… استفاده کرد.
برای اینکه بتو،د برای بلک فرایدی تبلیغات خوبی داشته باشید و بتو،د فروش خوبی برای ،ب وکار خود رقم بزنید، بهتر است روش های مختلفی را امتحان کنید. وقتی در پلتفرم های مختلف تبلیغات کنید و از روش های مختلف استفاده کنید، امکان موفقیت شما نیز بیشتر است.
برای موفقیت کمپین حراجمعه خود در اینستاگرام، نکات زیر را در نظر بگیرید.
سعی کنید طراحی محتوای خود را بر اساس بلک فرایدی تغییر دهید و یک تم خاص برای این روز در نظر یگیرید. برای مثال می تو،د بنر و ع، های اینستاگرام خود را مخصوص جمعه سیاه طراحی کنید. این کار باعث می شود مخاطب به راحتی بتواند از تخفیفات شما باخبر شود و تفاوت آن را با فروش معمولی شما متوجه شود.
رقابت در اینستاگرام به خصوص زمان جمعه سیاه برای افزایش فروش در بلک فرایدی بسیار زیاد است. در این بازار رقابتی محتوایی بیشتر به چشم مخاطبان می آید که خلاقانه باشد و حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد. پس حتما سعی کنید محتوای جدید بسازید، ری،های متنوع و جدید تولید کنید و محصول خود را به شیوه های مختلف به مشتری نشان دهید.
زم، گه قرار است محتوای خود را بارگذاری کنید بسیار اهمیت دارد. صبح خیلی زود، شب دیر وقت و یا زمان هایی می د،د مشتری های شما در اینستاگرام حضور ندارند، تبلیغ نکنید. برای اینکه ببینید محتوای شما در چه ساعاتی بیشتر دیده شده است، باید به بخش اینسایت مراجعه کنید.
می تو،د پیش از شروع بلک فرایدی در استوری از مخاطب های خود سوال های چالشی بپرسید. این کار هم تعامل شما را افزایش می دهد و هم می تو،د نظر مخاطبان خود را بد،د. مثلا از آن ها بپرسید دوست دارند روی تمام محصولات شما تخفیف دریافت کنند یا در هنگام ،ید نهایی، یک هدیه و اشانتیون از شما بگیرند. این کار باعث می شود شما با سلیقه و نظر مشتری آشنا شوید و طبق آن عمل کنید. به این ترتیب هم فروش شما افزایش می یابد و هم مشتری نسبت به برند احساس خوبی خواهد داشت.
اگر به دنبال ادمین های متخصصی هستید که بتوانند در پیج شما را به روش بهینه تولید محتوا کنند، به وبسایت دیدوگرام مراجعه کنید.
برای افزایش فروش در بلک فرایدی بهتر است یک صفحه لندیگ جدا و یا یک مقاله در نظر بگیرید و در کنار توضیحات مربوط به این روز، تخفیفات خود را به اطلاع مخاطبان برس،د. بهتر است محصولات و خدمات خود را لیست کنید و یا لینک ،ید مستقیم کالاهای حراجمعه را در صفحه لندینگ خود قرار دهید. با این کار مشتری دسترسی راحت تری به محصولات شما خواهد داشت و برای ،ید، دچار سردرگمی نمی شود.
بر اساس رفتار مشتریان و میزان فروش هر کدام از محصولات، می توان فهمید چه کالایی طرفداران بیشتری داشته است. بر این اساس می تو،د روی محصولات پر طرفدار خود تخفیف بگذارید. با این کار هم فروش خود را افزایش داده اید و هم نظر مشتری را در تخفیفات خود اعمال کرده اید.
اگر سایت وردپرسی دارید، می تو،د به کمک پلاگین گردونه شانس، به مشتری های خود جایزه بدهید. با این افزونه آن ها می توانند وارد سایت شما شوند و شانس خود را با چرخش گردونه امتحان کنند. این کار هم برای مشتری ها هیجان انگیز خواهد بود و هم شانس فروش شما بیشتر می شود.
در زمان حراجمعه بسیاری از افراد به دلیل شرایط پیچیده ،ید و سرعت پایین سایت، از ،ید منصرف می شوند. پس بهترین کار این است که مراحل ،ید را برای مشتریان خود آسان کنید. برای مثال می تو،د تخفیفات خود را به صورت بنر و یا پاپ آپ در صفحه نخست سایت خود قرار دهید.
اگر می خواهید در بلک فرایدی منحصر به فرد باشید، می تو،د کالاهای خود را بسته بندی خاص برای مشتری ها بفرستید. با این کار، شما به ،وان یک برند خلاق در ذهن مخاطب باقی می م،د. حتی ممکن است از این بسته بندی خاص ع، بگیرند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
ممکن است شما به هر دلیلی نتو،د به حراجمعه برسید و محصولات خود را برای تخفیف آماده کنید. حتی گاهی ممکن است بخواهید روزهای بیشتری را در تخفیف به سر ببرید. سایبرماندی به اولین دوشنبه بعد از جمعه سیاه گفته می شود که برای فروش محصولات با تخفیف به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده است. شما به راحتی می تو،د از بلک فرایدی تا سایبرماندی را برای تخفیفات سایت خود در نظر بگیرید و بازه زم، بیشتری به مشتری های خود تخفیف بدهید.
شما می تو،د به من، بلک فرایدی یک بنر جذاب طراحی کنید و از سایت های دیگر بخواهید آن را تبلیغ کنند. با این کار کلیک روی سایت شما بیشتر خواهد شد و کاربران وبسایت های دیگر نیز با شما آشنا می شوند.
یکی از راه های افزایش مشتری این است که در سایت های مختلف رپورتاژ خبری بنویسید. می تو،د در متن رپورتاژ جمعه سیاه، به سایت خود و صفحات فروش لینک بدهید تا مشتریان آن وبسایت با شما آشنا شوند و از تخفیفات شما دیدن کنند. به این ترتیب هم کاربران جدیدی برای خود پیدا کرده اید و هم فروش حراجمعه شما افزایش خواهد یافت.
ایمیل همیشه به ،وان یک راه ارتباطی موثر مورد استفاده قرار می گیرد. نکته مثبت استفاده از ایمیل این است که همیشه در دسترس افراد است و با یک جستجوی ساده می توان ایمیل مورد نظر را پیدا کرد. برای افزایش فروش در بلک فرایدی نیز به راحتی می تو،د به مشتری هایی که ایمیل آن ها را دارید، تبلیغات ارسال کنید. یک بنر زیبا طراحی کنید، متنی زیبا بنویسید و به همراه یک کد تخفیف اختصاصی آن را برای مشتری های خود ایمیل کنید.
تبلیغات بیلبوردی می تواند یکی از پیشنهادهای جذاب برای تبلیغات در جمعه سیاه باشد. شما با طراحی نو و خلاقانه یک بنر یا بیلبورد می تو،د توجه افراد زیادی را به بلک فرایدی خود جذب کنید. مانند بیلبوردهای دیجی کالا، اسنپ، جاباما و… در سطح شهر تهران. البته این نوع تبلیغ هزینه های زیادی دارد. به همین دلیل اگر شما یک ،ب وکار کوچک و نوپا هستید، بهتر است از روش های دیگر برای تبلیغات خود استفاده کنید.
یکی از راه هایی که این روزها بسیار مورد استقبال ،ب وکارها قرار گرفته است، بازاریابی پیامکی است. در این روش شما به کمک ارسال اس ام اس، به راحتی می تو،د با مخاطبین و مشتری های خود ارتباط برقرار کنید، آن ها را به ،ید در بلک فرایدی دعوت کنید و برای آن ها کد تخفیف ارسال کنید. در ادامه بیشتر درباره این نوع بازاریابی و تاثیرات آن بر فروش بیشتر در بلک فرایدی اشاره خواهیم کرد.
شاید بسیاری از افراد فکر می کنند که این روزها ،ی اصلا پیامک های خود را باز هم نمی کند! اما تجربه به ما نشان داده که افراد در طول روز پیامک های خود را چک می کنند و به آن ها سر می زنند. ممکن است برخی از ،ب وکارهای کوچک در این زمان دچار ناامیدی شوند. زیرا هنوز سایت خوبی ندارند. همچنین ممکن است شبکه های اجتماعی آن ها مانند اینستاگرام، هنوز به اندازه کافی دنبال کننده ندارد. اما جای نگر، نیست. یکی از بهترین روش هایی که به ،ب وکارهای کوچک برای تبلیغات در بلک فرایدی کمک می کند، بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی است.
شما برای ارسال پیامک بلک فرایدی، نیاز به هیچ پیش زمینه ای ندارید. برای فعالیت در اینستاگرام باید مدتی در پیج خودت تولید محتوا کنید تا در نهایت شناخته شوید. برای فعالیت از طریق وبسایت نیز شما باید ابتدا یک سایت خوب راه اندازی کنید، یک برنامه نویس داشته باشید و مدام در حال بررسی و پشتیب، از این سایت باشید.
پنل پیامکی با هزینه ای بسیار مقرون به صرفه، به شما کمک می کند بدون هیچ پیش نیازی، به سرعت تبلیغات خود را شروع کنید. این ویژگی بسیار من، ،ب و کارهای کوچکی است که تازه اول راه هستند و سرمایه زیادی برای شروع ندارند.
برای اینکه بتو،د یک تبلیغات درجه یک و عالی برای بلک فرایدی خود داشته باشید، لازم است نکاتی را رعایت کنید. با انجام کارهایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، نتیجه فروش بلک فرایدی را در ،ب وکار خود به خوبی مشاهده خواهید کرد.
بلک فرایدی سه روز دیگه شروع میشه
به سایت ما سر بزن، ،ید کن و یه دنیا تخفیف بگیر
آدرس سایت: shadiland…
جمعه سیاه برای یک زمان خاص است. پس نباید خیلی زودتر از این تاریخ و حتی پس از آن دست به کار شوید. البته شما به ،وان یک ،ب وکار باید زمینه های تبلیغات را آماده کنید. اما ،ومی ندارد 3 ماه زودتر درباره بلک فرایدی به مخاطبان خود اس ام اس بزنید. بهتر است یک هفته پیش از شروع تخفیفات خود، به مشتری ها اطلاع رس، کنید که قرار است در بلک فرایدی حضور داشته باشید. حتما آغاز و پایان این رویداد را به آن ها اطلاع دهید.
حتی ساعتی که قرار است پیامک های خود را ارسال کنید نیز بسیار مهم است. بهتر است از ساعت 9 شب به بعد برای مشتری های خود پیامک نفرستید. زیرا زمان استراحت آن هاست و ممکن است یک پیامک در زمان نامن، نتیجه ع، داشته باشد.
برای یک تبلیغات خوب به من،ت بلک فرایدی، باید به سراغ مشتری های سابق خود بروید. ارسال اس ام اس تبلیغاتی به شما کمک می کند در سریع ترین زمان ممکن با آن ها ارتباط بگیرید و تبلیغات و تخفیفات خود را برای آن ها ارسال کنید. در روش ارسال پیامک تبلیغاتی، هزینه بازاریابی شما نسبت به سایر روش ها، بسیار کم تر خواهد بود. پس در نتیجه شما با هزینه ای من، توانسته اید با مشتری های سابق خود ارتباط بر قرار کنید.
یک ،ب وکار حرفه ای برای فروش بیشتر در بلک فرایدی خود باید در کنار حفظ مشتری های قدیمی، مشتری های جدیدی نیز به جمع خانواده خود اضافه کند. یکی از بهترین زمان ها برای جذب مشتری های جدید، من،ت هایی است که قرار است در آن تخفیفات مختلف در نظر بگیرید. بلک فرایدی به دلیل اینکه به صورت تخصصی مربوط به فروش بیشتر ،ب وکارهاست، می تواند نقطه شروع خوبی برای بازاریابی شما باشد.
یکی از امکانات پنل پیامکی این است که می تو،د به کمک ارسال هدفمند، به بانک شماره های به روز دسترسی داشته باشید. این بانک شماره بر اساس مشاغل، منطقه، شهر و حتی ،ت طبقه بندی شده است. به همین دلیل شما به راحتی می تو،د به من، بلک فرایدی اولین ارتباط خود را با گروه های مختلف برقرار کنید. شما یک فروشگاه لوازم آرایشی دارید؟ به بانک شماره سر بزنید، برای گروه ،تی ،ن پیامک بفرستید و محصولات خود را به آن ها معرفی کنید.
گاهی ممکن است شما بخواهید فقط برای یک منطقه خاص تبلیغات ارسال کنید. برای این کار کافی است چند رقم کد پستی آن منطقه را داشته باشید. با وارد ، این کد پستی در پنل، می تو،د شماره های ایرانسل و همراه اول موجود در آن منطقه را به راحتی مشاهده کرده و برای آن ها پیامک تبلیغاتی بلک فرایدی خود را ارسال کنید. بدین ترتیب افراد جدیدی با شما آشنا خواهند شد و به جمع مشتری های شما اضافه می شوند.
تصور کنید شما یک فروشگاه دارید و برای بلک فرایدی تخفیفات خوبی روی محصولات خود گذاشته اید. با استفاده از ارسال پیامک زنده یا LBS به راحتی کاری کنید تا هر ،ی وارد منطقه شما شد، یک اس ام اس تبلیغاتی به من،ت بلک فرایدی از شما دریافت کند. به همین راحتی در تمام مدت تخفیف، افرادی که از نزدیکی فروشگاه شما عبور کنند، پیامک شما را دریافت می کنند و احتمال اینکه به فروشگاه شما سر بزنند زیاد می شود.
پرفروش ترین محصولات ما این بار در بلک فرایدی
با 50% تخفیف، محبوب ترین ها را ب،ید
اینستاگرام ما: hjbdjduy
برای فروش بیشتر در بلک فرایدی باید بد،د مشتری شما چه چیزی را بیشتر دوست دارد. اگر می خواهید روی برخی از محصولات خود تخفیف بگذارید، محصولاتی را در نظر بگیرید که برای آن ها جذاب است. بدین ترتیب برای ،ید آن ها ترغیب می شوند و در نهایت فروش شما بیشتر می شود.
بلک فرایدی از فردا شروع میشه
تا سه روز با تخفیف 50% از ما ،ید کن
فروشگاه س، بار
اطلاعاتی که باید در متن پیامک خود قرار دهید بسیار مهم است. اگر می خواهید افراد به صفحه اینستاگرام و یا سایت شما سر بزنند، حتما لینک آن را در متن قرار دهید. برای اینکه بدانند دقیقاً تخفیف شما از چه زم، شروع می شود و تا چه زم، ادامه دارد، باید در پیامک تخفیف خود به آن ها اطلاع دهید. اگر فقط رو برخی از محصولات خود تخفیف گذاشته اید، آن ها را در پیامک خود اعلام کنید و لینک ،ید آن را در متن اس ام اس خود قرار دهید تا بتوانند به راحتی ،ید کنند.
هنوز تو بلک فرایدی هیچ ،یدی نکردی؟
پس بدو بیا تو سایت ما همه چی رو ارزون تر ب،
فروشگاه غذایی آریا
کجا 50% تخفیف میده بریم ،ید؟
جای دوری نرید
وارد لینک زیر شو و همه چی رو با تخفیف ب،
سایت ما: balon….
شما در بازاریابی پیامکی فقط می تو،د از متن و نوشته برای تبلیغ کنید خود استفاده کنید. پس همین متن باید به قدری خلاقانه و زیبا باشد که بتواند مشتری را برای ،ید ترغیب کند. کمی بیشتر درباره نوشتن یک متن خوب صحبت کنیم؟
بسیار مهم است که بد،د قرار است پیامک خود را برای چه گروهی ارسال کنید. بر این اساس باید لحن و کلمات خود را انتخاب کنید تا تاثیر بیشتری روی مخاطب شما داشته باشد. انتخاب جامعه هدف به شما دید خوبی در تهیه یک متن شخصی سازی شده ارائه می کند.
پیش از شروع کمپین اصلی خود، بهتر است یک نمونه تست از آن را اجرا کنید. این کار به شما کمک می کند تا هم با پنل آشنا شوید و هم ببینید متن شما چه تاثیری در رفتار مشتری داشته است. اگر نتیجه کمپین تست شما خوب نبود، با تغییراتی در متن پیامک، زمان ارسال و جامعه هدف به راحتی می تو،د کمپین اصلی خود را اجرا کنید.
در انتهای متن خود حتما از مشتری دعوت کنید تا کاری برای شما انجام دهد. برای مثال لینک سایت خود را قرار دهید و به آن ها بگویید برای مشاهده محصولات، به لینک زیر مراجعه کنند. با این کار آمار بازدید لینک و در نتیجه فروش شما افزایش می یابد.
پارتی محصولات غذایی تو بلک فرایدی
محصولات پروتئینی تا فردا 40% تخفیف خورد
همین حالا ،ید کنید
وبسایت: pro….
نیاز مشتری، یکی از اصلی ترین چیزهایی است که او را به ،ید بیشتر ترغیب می کند. پس سعی کنید متنی بنویسید که نیاز مشتری ها را بیشتر به آن ها نشان دهد. در ضمن می تو،د به محصولاتی که جز نیاز اصلی مشتریان شماست تخفیف بیشتری اختصاص دهید.
تجربیات من درباره بلک فرایدی را باهم مرور کردیم. حالا بهتر است سری به محصولات خود بزنید و بهترین آن ها را برای بلک فرایدی آماده کنید، آن ها را موجود کنید و برای یک فروش عالی آماده باشید. البته شما برای شروع بازاریابی پیامکی نیاز به ،ید پنل اس ام اس دارد. پس بهتر است وارد وبسایت ملی پیامک شوید و یک پنل درجه یک ،یداری کنید. اگر در این مسیر سوالی داشتید، در ،مت دیدگاه ها از ما بپرسید و یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/all-ways-to-sell-more-on-black-friday/
بر اساس یک نظرسنجی، حدود نیمی از افرادی که در چین برای اولین بار خودرو…
وزیر ارتباطات در نامهای خطاب به رییس مرکز ملی فضای مجازی از وی درخواست کرده…
۱۰:۵۱ - ۱۸ آذر ۱۴۰۴ آی آر آر اس اس؛ محبوبه کباری- بهروز آذر، معاون…
به گفته یک عضو اتحادیه صنف فروشندگان خودرو در هفتههای اخیر به علت افزایش نرخ…
انتشار: خرداد 25، 1402بروزرسانی: 18 آذر 1404 با قدرت گرفتن موتورهای جستجوگر در دو دهه…
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با تشریح برنامههای چهار ساله این سازمان در…