از سوزاندن پول در کنفرانس ها خسته شده اید؟ از این استراتژی 5 مرحله ای برای ROI واقعی استفاده کنید

از سوزاندن پول در کنفرانس ها خسته شده اید؟ از این استراتژی 5 مرحله ای برای ROI واقعی استفاده کنید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

بیایید به تعقیب و گریز بپردازیم: بیشتر شرکت ها برای بررسی یک جعبه به کنفرانس ها می روند ، نه برای نتیجه گیری.

من با همه از مارک های میلیارد دلاری گرفته تا استارتاپ های Scrappy کار کرده ام. من دیده ام که غرفه هایی با بودجه شش رقمی خط لوله صفر ایجاد می کنند و یک کمپین LinkedIn DM از یک بسته کل حمایت مالی خارج می شود. دلیل؟ اکثر شرکت ها کنفرانس هایی مانند یک نمایشگاه علوم دبیرستان را درمان می کنند – زیبا به نظر می رسند ، رایگان به دست می آورند ، امیدوارم که کسی آتشفشان شما را دوست داشته باشد.

در اینجا حقیقت وحشیانه وجود دارد: اگر استراتژی رویداد شما در اطراف ترافیک پا و جوراب های مارک ساخته شده است ، شما در حال حاضر زیر آب هستید.

کنفرانس ها هنوز هم می توانند ROI جدی را ارائه دهند. اما فقط اگر از فکر کردن در مورد آنها به عنوان تاکتیک های مستقل دست بردارید و مانند آنچه در واقع هستند ، با آنها رفتار کنید: یک قیف اکشن زنده با یک فاصله توجه بسیار کوتاه.

مرحله 1: بی رحمانه در مورد اینکه چرا می روید روشن شوید

این به نظر می رسد واضح است. نیست

بیشتر شرکت ها با اهداف مبهم مانند “آگاهی از برند” یا “رهبری فکر” شرکت می کنند. ترجمه: بدون استراتژی واقعی.

اگر نتوانید به این سؤال پاسخ دهید – “موفقیت از این رویداد به نظر می رسد و چگونه آن را اندازه می گیریم؟” – غرفه را لغو کنید. “چرا” شما باید در یکی از سه دسته قرار گیرد:

  • تولید سرب (خط لوله قابل اندازه گیری و تبدیل)
  • موقعیت یابی برند (اصلی ، پانل یا حضور رسانه)
  • مشارکتهای استراتژیک (Intros سرمایه گذار ، بازاریابی ، توسعه تجارت)

یک هدف اصلی را انتخاب کنید. سپس مهندس معکوس تمام حضور خود را در اطراف آن قرار دهید. هر چیز دیگری سر و صدا است.

مرتبط: 17 کنفرانس باید برای کارآفرینان آماده مقیاس

مرحله 2: پیامی را تهیه کنید که سر و صدا را کاهش می دهد

هیچ کس به “راه حل های مقیاس پذیر با هوش مصنوعی” شما اهمیت نمی دهد اگر این همه شما می گویید.

شما به پیامی نیاز دارید که مشت شود. چیزی که با موضوع کنفرانس هماهنگ است اما در واقع چیزی می گوید.

به عنوان مثال ، یکی از مشتریان B2B SAAS ما اخیراً از یک رویداد fintech حمایت مالی کرد. همه در مورد “سوار شدن بدون اصطکاک” صحبت می کردند. چرت زدن ما پیام آنها را به این ترتیب تغییر دادیم: کاربران را که در 30 روز خفه می شوند ، متوقف کنید. سرها را چرخاند. این باعث شد که اعدام ها متوقف شوند و بگویند ، “بیشتر به من بگویید.” این نوار است.

پیام شما باید باشد:

  • CLEAR (بدون وزوز کلمات)
  • بحث برانگیز (فقط به اندازه کافی برای جرقه مکالمه)
  • سازگار (در غرفه ، عرشه ، اجتماعی و پیگیری)

مرحله 3: قبل از بازی مانند یک حرفه ای

شما بدون آموزش در ماراتن ظاهر نمی شوید. بنابراین بدون لیست گرم به یک رویداد 50،000 دلاری نشان ندهید.

دفترچه بازی قبل از کنفرانس شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • LinkedIn Outreach (سه تا چهار هفته از تعطیلات): شرکت کنندگان در هدف ، درگیر شدن با هشتگ های رویداد و پیوستن به گروه های مربوطه. بدون زمین – فقط درگیری واقعی
  • دعوت مستقیم: ایمیل های گذشته یا مشتریان ایده آل: “من در آن خواهم بود [Event]بشر اگر شرکت می کنید ، با IRL ملاقات کنیم. “
  • وزوز ارگانیک: رهبری داشته باشید – نه فقط صفحه شرکت – در مورد اینکه چرا شرکت می کنید و چه چیزی را می آورید ارسال کنید

به یاد داشته باشید ، ROI در کنفرانس شروع نمی شود. از لحظه ای که نام شما به لیست شرکت کنندگان برخورد می کند ، شروع می شود.

مرحله 4: روی تجربه غرفه تمرکز کنید ، نه طراحی غرفه

شما به غرفه سفینه فضایی احتیاج ندارید. شما به مکالمات معنی دار نیاز دارید.

تیم خود را آموزش دهید تا بیشتر از نرم افزار نسخه ی نمایشی انجام دهید. به آنها بیاموزید:

  • سوالات باهوش تر بپرسید
  • به نقاط درد گوش دهید
  • ارزش واقعی را ارائه دهید (نه فقط tchotchkes – به بینش یا محتوا فکر کنید)
  • زمینه را برای هر سرب ضبط کنید (“در مورد [X] چالش ، ارجاع شده توسط [Y]”)

همچنین-پیگیری های خود را قبل از شروع نمایش اسکریپت کنید. یک عمومی “عالی برای دیدار شما در [Event]”ایمیل سریع حرکت می کند.

مرتبط: چگونه می توان با مهارت های متقاعد کننده موثر بر اتاق پیروز شد

مرحله 5: مانند پول در خط پیگیری کنید

این رویداد با خاموش شدن چراغ ها به پایان می رسد. پنجره نفوذ شما نیست.

در اینجا یک پیگیری هفت روزه وجود دارد که در واقع کار می کند:

  • روز 1: ایمیل شخصی که به مکالمه شما مراجعه می کند به علاوه یک دارایی مربوطه
  • روز 3: پیام LinkedIn با پیگیری کوتاه و با ارزش محور
  • روز 5: بر اساس علاقه یا خط تولید ، به جریان تغذیه اضافه کنید
  • هفته 2: یک قطعه محتوای پس از رویداد را ارسال کنید-به عنوان مثال ، “5 چیزهایی که ما در آن آموخته ایم [Event name]”

سپس – debrief. چه چیزی کار کرد؟ چه نکرد؟

آن را مستند کنید. اگر فروش در این مکالمه نیست ، رویداد بعدی شما در حال حاضر هزینه غرق شده است.

پاداش: RETHINK ROI ROI

در اینجا یک داغ گرم است – بیشتر بسته های اسپانسر از قیمت بسیار زیاد هستند.

مگر اینکه دریافت کنید:

  • زمان مرحله تضمین شده
  • قرار دادن ردیف 1 در مواد شرکت کننده
  • داده های مخاطبان تأیید شده قبل از این رویداد

شما احتمالاً بهتر است با ده تصمیم گیرنده یک شام خصوصی را میزبانی کنید یا یک فعال سازی جانبی متمرکز انجام دهید.

ارتباط هر بار قابلیت مشاهده را می کند.

یک جلسه 20 دقیقه ای با CMO بیش از 2000 برداشت آرم دارد.

کلمه نهایی: غرفه ای باشید که آنها به یاد می آورند

شما با بلندترین بودن در رویدادها پیروز نمی شوید. شما با واضح ترین ، مناسب ترین و سخت ترین نادیده گرفتن پیروز می شوید.

بنابراین قبل از اینکه بودجه پنج رقمی دیگری را بر روی علائم براق و منجر به ولرم منفجر کنید ، از خود بپرسید: آیا ما برای نمایش به این رویداد می رویم یا نشان می دهیم؟

اگر این دومی باشد ، شما در حال حاضر از بسته هستید.

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/tired-of-burning-money-at-conferences-use-this-5-step/494719

Source link

تیم تحریریه آی آر ار اس اس

Share
Published by
تیم تحریریه آی آر ار اس اس

Recent Posts

حمایت بانک مرکزی از تولیدات ارزآور

نشست رئیس کل بانک مرکزی با وزیران صمت و بهداشت و درمان به منظور بررسی…

2 دقیقه ago

قیمت لبنیات در پی تصویب نرخ جدید شیرخام کاهش می یابد

تهران – مجله خبری کشاورزی – سخنگوی انجمن صنایع لبنی ایران گفت: در پی تصمیم…

14 دقیقه ago

تجربه رویایی خود را با تور اروپا از شیراز بسازید

انتشار: آذر 13، 1403بروزرسانی: 25 آذر 1404 تنها با یک سفر از شیراز، می توانید…

32 دقیقه ago

فروغی: گرانی ارز همه را درگیر کرده/ تا فوتبال هست چرا تیراندازی؟

یک ملی‌پوش تپانچه گفت: بیش‌ترین قرارداد در لیگ تیراندازی کشور ۳۰۰ میلیون بوده که نسبت…

35 دقیقه ago

هم‌افزایی مجلس و دولت در پرداخت کالابرگ الکترونیک

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس و دولت در پرداخت…

37 دقیقه ago

قیمت شیرینی و کیک شب یلدایی تغییری نخواهد داشت

تهران – مجله خبری کشاورزی – رئیس اتحادیه صنف قنادان، شیرینی‌فروشان و کافه‌قنادی‌های تهران گفت:…

48 دقیقه ago