از سوزاندن پول در کنفرانس ها خسته شده اید؟ از این استراتژی 5 مرحله ای برای ROI واقعی استفاده کنید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
بیایید به تعقیب و گریز بپردازیم: بیشتر شرکت ها برای بررسی یک جعبه به کنفرانس ها می روند ، نه برای نتیجه گیری.
من با همه از مارک های میلیارد دلاری گرفته تا استارتاپ های Scrappy کار کرده ام. من دیده ام که غرفه هایی با بودجه شش رقمی خط لوله صفر ایجاد می کنند و یک کمپین LinkedIn DM از یک بسته کل حمایت مالی خارج می شود. دلیل؟ اکثر شرکت ها کنفرانس هایی مانند یک نمایشگاه علوم دبیرستان را درمان می کنند – زیبا به نظر می رسند ، رایگان به دست می آورند ، امیدوارم که کسی آتشفشان شما را دوست داشته باشد.
در اینجا حقیقت وحشیانه وجود دارد: اگر استراتژی رویداد شما در اطراف ترافیک پا و جوراب های مارک ساخته شده است ، شما در حال حاضر زیر آب هستید.
کنفرانس ها هنوز هم می توانند ROI جدی را ارائه دهند. اما فقط اگر از فکر کردن در مورد آنها به عنوان تاکتیک های مستقل دست بردارید و مانند آنچه در واقع هستند ، با آنها رفتار کنید: یک قیف اکشن زنده با یک فاصله توجه بسیار کوتاه.
این به نظر می رسد واضح است. نیست
بیشتر شرکت ها با اهداف مبهم مانند “آگاهی از برند” یا “رهبری فکر” شرکت می کنند. ترجمه: بدون استراتژی واقعی.
اگر نتوانید به این سؤال پاسخ دهید – “موفقیت از این رویداد به نظر می رسد و چگونه آن را اندازه می گیریم؟” – غرفه را لغو کنید. “چرا” شما باید در یکی از سه دسته قرار گیرد:
یک هدف اصلی را انتخاب کنید. سپس مهندس معکوس تمام حضور خود را در اطراف آن قرار دهید. هر چیز دیگری سر و صدا است.
مرتبط: 17 کنفرانس باید برای کارآفرینان آماده مقیاس
هیچ کس به “راه حل های مقیاس پذیر با هوش مصنوعی” شما اهمیت نمی دهد اگر این همه شما می گویید.
شما به پیامی نیاز دارید که مشت شود. چیزی که با موضوع کنفرانس هماهنگ است اما در واقع چیزی می گوید.
به عنوان مثال ، یکی از مشتریان B2B SAAS ما اخیراً از یک رویداد fintech حمایت مالی کرد. همه در مورد “سوار شدن بدون اصطکاک” صحبت می کردند. چرت زدن ما پیام آنها را به این ترتیب تغییر دادیم: کاربران را که در 30 روز خفه می شوند ، متوقف کنید. سرها را چرخاند. این باعث شد که اعدام ها متوقف شوند و بگویند ، “بیشتر به من بگویید.” این نوار است.
پیام شما باید باشد:
شما بدون آموزش در ماراتن ظاهر نمی شوید. بنابراین بدون لیست گرم به یک رویداد 50،000 دلاری نشان ندهید.
دفترچه بازی قبل از کنفرانس شما باید شامل موارد زیر باشد:
به یاد داشته باشید ، ROI در کنفرانس شروع نمی شود. از لحظه ای که نام شما به لیست شرکت کنندگان برخورد می کند ، شروع می شود.
شما به غرفه سفینه فضایی احتیاج ندارید. شما به مکالمات معنی دار نیاز دارید.
تیم خود را آموزش دهید تا بیشتر از نرم افزار نسخه ی نمایشی انجام دهید. به آنها بیاموزید:
همچنین-پیگیری های خود را قبل از شروع نمایش اسکریپت کنید. یک عمومی “عالی برای دیدار شما در [Event]”ایمیل سریع حرکت می کند.
مرتبط: چگونه می توان با مهارت های متقاعد کننده موثر بر اتاق پیروز شد
این رویداد با خاموش شدن چراغ ها به پایان می رسد. پنجره نفوذ شما نیست.
در اینجا یک پیگیری هفت روزه وجود دارد که در واقع کار می کند:
سپس – debrief. چه چیزی کار کرد؟ چه نکرد؟
آن را مستند کنید. اگر فروش در این مکالمه نیست ، رویداد بعدی شما در حال حاضر هزینه غرق شده است.
در اینجا یک داغ گرم است – بیشتر بسته های اسپانسر از قیمت بسیار زیاد هستند.
مگر اینکه دریافت کنید:
شما احتمالاً بهتر است با ده تصمیم گیرنده یک شام خصوصی را میزبانی کنید یا یک فعال سازی جانبی متمرکز انجام دهید.
ارتباط هر بار قابلیت مشاهده را می کند.
یک جلسه 20 دقیقه ای با CMO بیش از 2000 برداشت آرم دارد.
شما با بلندترین بودن در رویدادها پیروز نمی شوید. شما با واضح ترین ، مناسب ترین و سخت ترین نادیده گرفتن پیروز می شوید.
بنابراین قبل از اینکه بودجه پنج رقمی دیگری را بر روی علائم براق و منجر به ولرم منفجر کنید ، از خود بپرسید: آیا ما برای نمایش به این رویداد می رویم یا نشان می دهیم؟
اگر این دومی باشد ، شما در حال حاضر از بسته هستید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/tired-of-burning-money-at-conferences-use-this-5-step/494719
نشست رئیس کل بانک مرکزی با وزیران صمت و بهداشت و درمان به منظور بررسی…
تهران – مجله خبری کشاورزی – سخنگوی انجمن صنایع لبنی ایران گفت: در پی تصمیم…
انتشار: آذر 13، 1403بروزرسانی: 25 آذر 1404 تنها با یک سفر از شیراز، می توانید…
یک ملیپوش تپانچه گفت: بیشترین قرارداد در لیگ تیراندازی کشور ۳۰۰ میلیون بوده که نسبت…
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس و دولت در پرداخت…
تهران – مجله خبری کشاورزی – رئیس اتحادیه صنف قنادان، شیرینیفروشان و کافهقنادیهای تهران گفت:…