شرکت صنایع غذایی دراژه با هدف معرفی محصول جدید خود به نام ۲nim ، کمپینی تبلیغاتی با تمرکز بر جوانان و نوجوانان به عنوان گروه هدف اصلی طراحی و اجرا کرده است. در این کمپین، از دو رسانه اصلی تلویزیون و شبکه های اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، برای انتشار پیام استفاده شده است.
در مرحله اول، هم زمان با آغاز پخش تبلیغات تلویزیونی، فعالیت در شبکه های اجتماعی با هشتگ #هم_مغز_و_هم_مزه که بر اساس اسلوگان این محصول طراحی شده، آغاز شد. در ادامه، با همکاری مگا اینفلوئنسرها و به کارگیری روش های خلاقانه، کمپین گسترش خواهد یافت.
در تلویزیون، این آگهی در برنامه های پرمخاطب مانند مسابقات فوتبال و ویژه برنامه هایی نظیر شب یلدا پخش می شود و همچنین از زیرنویس تبلیغاتی در این برنامه ها استفاده خواهد شد. انتخاب این سبک تبلیغاتی، شامل مدل های جوان و پرانرژی، بهره گیری از جلوه های ویژه (CGI)، موسیقی و متنی که به طور اختصاصی برای هر صحنه و طعم طراحی شده، با هدف جذب مخاطبان هدف صورت گرفته است.
آغاز این تبلیغات در یک فضای ورزشی، تأکید بر ویژگی مغذی و مناسب بودن محصول ۲nim برای جوانان و نوجوانان را نشان می دهد. شرکت صنایع غذایی دراژه برنامه های متنوعی برای معرفی محصولات جدید و یادآوری محصولات قدیمی و شناخته شده خود در آینده در نظر گرفته است.
مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت:۸۰ درصد فرودگاهها در کشور زیر یک میلیون…
دانشمندان سوئیچهای نوری اتمی را برای کنترل تک فوتونها در صورت نیاز ساختند. آنها با…
فولکسواگن قرار است تولید خودرو در کارخانهاش در درسدن را روز سهشنبه متوقف کند که…
تهران- ایرنا- شاخص کل بورس با 27 هزار واحد افزایش به سطح 3656 هزار واحد…
تئاتر اپرا و باله لیتوانی. عکس © Birutė Petruškaitė. با حسن نیت از Architektūros fondas…
به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از سی ان ان، در بی،ه سفارت ایالات…